/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
aura spray
Fra : timeglas
Vist : 747 gange
40 point
Dato : 19-05-05 13:10

Er der nogen der har erfaring med aura spray? Hvilke findes der, hvad kan de og hvor kan de købes? Har selv fundet noget der hedder aura soma, men kan ikke lige finde en hjemmeside, hvor de handler med spray. Vil helst købe fra en her i DK.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-05-05 15:55

Prøv dette link.

http://www.aura-soma.dk/

Det er dansk - men jeg ved ikke, om det, du mangler, er der!

Pøj pøj

Sannie

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-05-05 16:01

Det må være denne, du efterlyser.

Air Conditioners - Spray essenser: 175,-

Du finder den her
http://www.mettelindberg.dk/webtekst/klinik/stj1.htm

*s*

Sannie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-05 20:11

Sannie prøv at kigge på dit link igen - der er ikke noget som du omtaler

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-05-05 20:24

:)
Jeg har lige prøvet igen ...
http://www.mettelindberg.dk/webtekst/klinik/stj1.htm

I øverste sort/hvide billedserie kan du køre med curseren.
Billederne får farve - og bliver dermed aktive som link!
Vælg billede nr. 3 (http://www.mettelindberg.dk/webtekst/klinik/as.htm)
og klik derefter på Priser: http://www.mettelindberg.dk/webtekst/klinik/priser.htm

*flov* Nu håber jeg sørme, det virker! *ggg*

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-05-05 20:39

Må jeg spørge hvad en aura spray er??

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-05-05 20:54

Satelit.

Jeg bliver dig svar skyldig! ;(

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 20-05-05 07:13

Hej

Jeg har også selv været inde på Mette´s hjemmeside. Syntes dog ikke der er nogen forklaringer om spray og et lille udvalg, så hvis der er andre der kan hjælpe vil jeg blive glad.
Jeg ved heller ikke hvad de kan. Det er en del af spørgsmålet Håber I kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 21-05-05 00:23

Hver duft går ind og hjælper dig med det du har brug for i den givende stund. kreativitet, indlæring m.m. ???

prøv dette link. http://www.bottledblessings.com/aura.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 10:52

ville også gerne vide hvad en auraspray er - umiddelbart kan jeg ikke forbinde det med noget som helst udover "duftspray" - nogen der kan give en forklaring - spørgeren måske ???

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 21-05-05 11:00

off topic:

Jeg ved, at dufte giver mig store sanseindtryk.
Især dufte, jeg kan forbinde med gode oplevelser som barn.

I dag er verden ikke så fyldt med dufte længere.
Alt er hermetisk pakket ind, så man kan ikke dufte, om man går ind til en ostemand eller en købmand! (overdrivelse fremmer forståelsen!) *g*
Så måske har man derfor fundt frem til dufte, der (angiveligt?) påvirker vore sanser???
Bare en tanke! *s*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 11:35

Sannie - det gav ikke ligefrem forklaring på hvad en auraspray nu er
(mon det er noget der kan fange auraen ??? )

jojo - klart nok som du skriver om dufte - men hvis min ostemand dufter af andet en ost - så er det ikke lige der jeg handler mere lol - købmanden må godt dufte af købt duft

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 21-05-05 11:47

"det gav ikke ligefrem forklaring på hvad en auraspray nu er"

Nej, derfor er jeg osse svar skyldig (19-05-05 20:54) - og "off topic" (21-05-05 11:00)! *ggg*

Hvis købMANDEN er en dame, er det nok ikke samme dufte, man(d) forventer, som hvis købmanden er en mand! *ggg*

Jeg glæder mig osse til timeglas´ udredning om auraduft!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 16:40

- tror ikke timeglas lige kan da der jo netop bliver spurgt hvad den spray kan osv

ps det er jo ikke om auraduft men auraspray

om ikke andet så har spørgsmålet da sat gang i lidt blabla -

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 21-05-05 16:45

:D Ja, det er vist efterhånden ved at blive en bla-bla-dyst!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 16:47

blaaaaaaaaaaaaa

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 16:51

undskylder lige til timeglas for at misbruge tråden

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 40 point
Dato : 21-05-05 17:07

http://home19.inet.tele.dk/aurastar/page10.html
http://www.farvedufte.dk/pro.php
http://www.melchizedekmethod.com/html/soullight.htm

rundt omkring på nettet står der faktisk en hel del om auraspray --- hvis du ellers ved hvad du skal bruge og bruge det til - så kan du jo vælge duftolier og blande i en neutral cologne - så har du en auraspray - men det kræver et vist kendskab til netop duftolier til auraterapi med mere.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 21-05-05 17:36

Hej Miritdk

Helt iorden med misbruget

Jeg slutter tråden nu og kigger lidt videre på dine links. Blev ikke helt vildt klogere, men kan jo prøve at ringe til den danske grosist.
Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 21-05-05 17:37

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 21-05-05 17:51

Timeglas - inden du slutter helt - kan du så ikke lige fortælle os lidt om dét, du søger efter.
Jeg er lidt nysgerrig - især nu, hvor jeg har fulgt med fra starten!

Hvor kender du det fra.
Hvad bruges det til.
Og hvad du ellers kan fortælle!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 18:35

haha - takker da timeglad - men vi er nogen der er godt nysgerrige

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 21-05-05 18:46

Jamen jeg kan ikke huske hvor jeg har hørt det fra, men det skulle være sådan, at det renser ud i ens aura.
Har f.eks. en ret irriterende nabo som larmer en del. Jeg bruger en masse negativ energi på hende, og syntes der er en negativ stemning i min lejlighed. Det skulle sprayen kunne hjælpe på. Var derfor lidt nysgerrig på hvor man kan købe det. Har fundet flere amerikanske hjemmesider, men det koster jo en formue at få det hjem fra USA (told, moms mm.). Har også fundet nogle tyske hjemmesider, men er ikke en ørn i tysk, så...