/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
er der nogen der kan lave det for mig (4~
Fra : webmusta_1
Vist : 358 gange
7 point
Dato : 18-05-05 20:21

hej er der nogen der kan lave en samurize til mig den skal se sådan ud eller bare ligne den http://www.samurize.com/modules/myalbum/photo.php?lid=2748
hviis du kan får du 400 poin der vil stå den er på 7 det er så jeg ikke midste 400 point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 20:46

Hvorfor tager du ikke bare en kopi og ændrer den lidt, så er det jo dit eget.

Kommentar
Fra : webmusta_1

Dato : 19-05-05 13:19

til refi hvor kan jeg downloade den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 14:52

Jamen du har den vel allerede - ellers højreklikker du da bare på billedet og gemmer det på din harddisk.
Derefter kan du rette (klippe,klistre) i det i et hvilket som helt billedprogram (nogen bedre end andre).
Men du SKAL ændre på billedet - du må IKKE bruge det som det er til offentlig visning (copyright), men hovedtrækkene kan du da beholde - det er da nemmere end at lave et nyt.

Kommentar
Fra : webmusta_1

Dato : 20-05-05 19:33

rafi jeg skal også have config og alt det aned med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-05 22:59

Var det ikke billedet du skulle bruge?
Hvilket andet - til hvad - hvad skal det bruges til ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-05 23:42

Er det et nyt THEMA til windows du vil lave?

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 21-05-05 03:39

refi

Var det ikke en ide at du satte dig ind i hvad samurize er, før at du begynder at svare i øst når der bliver spurgt klart og tydeligt i vest

-Ole

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 21-05-05 19:22

Jamen hvorfor svarer du så ikke på det ole, når det er så tydeligt?

Hørte jeg et toilet skylle ud???

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 21-05-05 20:47

Jeg sagde blot at spørgsmålet var stillet klart og tydeligt. Jeg har selv forsøgt mig med samurize, men ikke nok til at kunne hjælpe webmusta_1. Jeg mener bare at man som minimum bør læse spørgsmålet ordentligt og sætte sig ind i emnet hvis man gerne vil have pointene

-Ole