/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Paris lufthavne
Fra : jakobal
Vist : 577 gange
200 point
Dato : 18-05-05 14:31

Hej,

Vi skal på ferie til Frankrig og skal på hjemvejen mellemlande i Paris Orly lufthavn. Vi skal videre til Kbh fra Charles De Gaulle lufthavn. Nogen der ved hvor lang tid det tager at komme mellem de 2 lufthavne (altså fra Orly til CDG) og hvordan det gøres hurtigst/billigst? Vi er 2 voksne og 2 børn

Mvh
Jakobal

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 18-05-05 14:47

Se her - min udregning siger ca 40km.
En Taxi er nok hurtigst.

http://www.wordtravels.com/Travelguide/Countries/France/Airports

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 14:53
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 14:56

Og det ser ud til at Refi's Taxi er tæt på billigst.
Husk at spørge om pris først/taxameter tændt.

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 19-05-05 08:02

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 11:17

Selv tak - og god tur.