/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Til fruddy
Fra : arne.jakobsen
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 17-05-05 20:44

Dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11368

Er skide godt. At de der bedømmer det, ikke aner hvad de bedømmer er noget shit. De burde have undladt at bedømme.

Nu får du i hvertfald nogle velfortjente point fra mig. Keep up the good work.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 20:55

Det kunne også være fordi at de der tilfældigvis har bedømt, er nogle med forstand på de dele.
Men skal trods alt passe MEGET på med at rode med noget man ikke er sikker på.
Ups gælder ikke når vi snakker registreringer.
Dette var blot min tanke - selv sentes jeg det er et udmærket tips til orientering, men jeg mener stadig man skal lade "experterne" tjekke den inden man gør noget.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 21:00

refi - fruddy's tip lyser langt væk af at han ved hvad han taler om. Det ER et ekspert-tip.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 21:15

Ja - men det ved bedømmerne jo ikke.
Og har du ikke forstand på det er det jo volapyk, det der står.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 21:17

Hvis han var ekspert ville han i stedet have rådet til forsigtighed.
Se lige her: http://qrts.dk/docs/hijackthis.php
Så meget for denne kopist!

Nå nej Arne du har jo 20 års erfaring plus det løse så du ved bedre jeg undskylder, at jeg kom til at trykke på tasterne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 21:22

P.S! Bemærk anden nederste linie på siden:
>>Copyright © 2003 - 2005 qrts.dk - All rights reserved<<

..igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 21:25

Uha - det havde jeg ikke set.
Du ser da også alt "Bjarne"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 21:25

Bjarne - Det er da ligegyldigt, det er da stadig et hamrende godt tip.

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 60 point
Dato : 17-05-05 21:29

17-05-05 21:00 fruddy's tip lyser langt væk af at han ved hvad han taler om. Det ER et ekspert-tip.

Der er vi meget uenige, for mig at se er det et forsøg på billige point eller hvad ved jeg.. Den liste kan jeg også finde på nettet, for den er taget direkte fra en amerikansk spyware informations side..(kan ikke lige huske hvad den hedder)

Hvad kan ikke logtydere bruge dette tip til???

De kan gå ind og se at den linje måske eller næsten helt sikker er snavs, men er den det???

Og hvad sker der hvis man sletter den pågældende linje i hijackthis? ja, hvis det er en windows fil, så kan det betyde format c:

Derudover, så hænger linjerne sammen i en hijackthis. Dvs at fjerner man en linje, så skal man fjerne den eller de den hænger sammen med, for ellers forsvinder den ikke..

Ja, jeg kunne blive ved, men jeg vil anbefale alle om at lade være med selv at fixe i hijackthis..
Jeg har set mange, der selv har prøvet og det var ikke kønt..

Undskylg mit sure opstød

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 17-05-05 21:30

Btw Hvad betyder copyright ?????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 21:32

Når den alvidende arne.jakobsen siger, at det er en god kopi - vrøvl tip - så er det sådan!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 21:34

Tak! Arlet.
Jeg håbede, at du ville se den og reagere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 21:35

Mere UHA - der står oven i købet i "bjarneD"´s link at den originale oversættelse findes her:

http://www.spywareinfo.com/~merijn/htlogtutorial.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 21:37

Sååå - en kopi af en kopi .........

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 21:38

UHA! UHA!

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 21:41

Tak for svaret arlet. Så blev vi alle så meget klogere.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 21:44

Alle?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 21:46

Ja Bjarne, hvor megen forstand har DU på at læse og tyde en HiJackThis-fil?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 21:53

mere end rigeligt til at vurdere, at du som sædvanligt gjorde det du altid skælder andre ud for, gik ind i noget du ikke har forstand på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 21:55

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 17-05-05 20:44

Spørgsmål : "Til fruddy"

Dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11368

Er skide godt. At de der bedømmer det, ikke aner hvad de bedømmer er noget shit. De burde have undladt at bedømme.

Nu får du i hvertfald nogle velfortjente point fra mig. Keep up the good work.

Citat
arne.jakobsen Dato : 17-05-05 21:41

Tak for svaret arlet. Så blev vi alle så meget klogere.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 22:00

Skal man eller ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 22:10

Jeg vil blive hvis arne.jakobsen kun udtalte sig på egne vegne.
Så ville det være mere "forståeligt" men

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 22:15

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 22:24

Bjarne - Jeg spørger igen:

hvor megen forstand har DU på at læse og tyde en HiJackThis-fil?

Dine svinebemærkninger kan jeg godt undvære, og det klæder dig også bedst hvis du selv undlader dem.

ans - man kan jo ikke gøre alle glade.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 22:31

Svinet er let at finde! Du er jo den eneste der er svinsk her, arne.jakobsen!

Jeg skylder dig intet svar! Behøver ikke at svare og hvorfor mon?
Man skal ikke være meget ekspert for at se at du ikke er det, men jeg klarer mig mere end godt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-05 00:55

Citat
ans - man kan jo ikke gøre alle glade.

Du tænker kun på dig selv. Når du har skrevet noget, som ikke er blevet, som du ville, så bliver "du" til "vi"

Du skal ikke dække dig ind under andre brugere, med mindre du har flere profiler.

Jeg ønsker ikke at du skriver "vi". Når du skriver "vi" dækker det alle brugere på kandu og jeg har ikke givet dig fuldmagt til at udtale dig på mine vegne. Har de andre brugere det?