/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Til dkwM327
Fra : arne.jakobsen
Vist : 530 gange
1 point
Dato : 17-05-05 20:15

Du er kommet med en kommentar til dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/65785

Spørgsmålet er lukket for længst. De eneste der ser din kommentar er Vaxen som stillede spørgsmålet og jeg der besvarede det. Da din kommentar mest er henvendt til dova, så opret et nyt spørgsmål til hende i denne kategori.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 20:23

Husk det nu lillearne LOOOL

Citat
Når du læser "kom godt i gang" findes der ikke nogen vejledning til hvordan man lukker et spørgsmål. Som ans skriver er der ikke noget krav om at man SKAL lukke sit spørgsmål, men alm. høflighed tilsiger at gøre det, hvis man mener at have fået et eller flere brugbare svar. At man så også kan risikere/håbe på at få op til 50% af sine point tilbage når andre senere køber svaret er endnu en grund til at lukke sine spørgsmål.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 20:54

arne.jakobsen

Der ville måske være en mulighed for at dkwM327 ser budskabet, hvis du skriver det i den tråd, som du henviser til. Han/hun har jo købt sig til "svaret"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 21:52

Hvad har det her med psykologi at gøre ?

Og hvor kan nogen vide om jeg ser kommentarerne?

Spørgsmålet står da på listen over mine seneste 300 spørgsmål, hvilket dette her så også gjorde fordi mit navn var nævnt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 21:55

dova - det oprindelige spørgsmål blev stillet i Psykologi. Derfor.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 22:23

Det er stadigvæk hverken et spørgsmål eller noget omhandlende emnet psykologi.
Det burde være tilstrækkeligt med en bemærkning i det aktuelle spørgsmål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 22:31

dova - spørgsmålet er lukket, derfor dette hint. Spørgsmålet som jeg henviser til VAR i psykologi. Så din kommentar:

Citat
Det er stadigvæk hverken et spørgsmål eller noget omhandlende emnet psykologi.
Det burde være tilstrækkeligt med en bemærkning i det aktuelle spørgsmål.

er ævl fra ende til anden.

Dygtige dova: læs tråden, find ud af hvad der står, og bland dig så. Eller lær at holde kæft (mund).

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-05 00:44

Det er da rigtigt, at i et lukket spørgsmål er det kun spørgeren og brugeren hvis svar er blevet accepteret, der får mails fremover.

Og ja, hvis man køber spørgsmålet og slår fluebenet til vil man også få mails.

Men arne.jakobsen hvis dkwM327 deltager i en anden tråd, så henvis til denne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 00:54

Hvor ville det dog være skønt, om AJ kunne lære at holde sin beskidte mund, før han belærer andre om det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-05 01:33

Du skulle ikke have bedt mig om at holde kæft arne.jakobsen.
Det er min ret at sige hvad jeg vil, hvornår jeg vil, og ikke mindst i et "spørgsmål" hvor du direkte opfordrer og belærer en bruger om at oprette et spørgsmål til mig.

Du er simpelthen det menneske jeg nogen sinde har oplevet, der fremstår allermest usympatisk i din fremturen.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 18-05-05 16:40

Når et spørgsmål lukkes, får alle der har deltaget en sidste mail. Vil man følge med i tråden (efter den er lukket) skal man derfor huske at sætte et flueben.

Er man derimod den "heldige" at være den der har besvaret spørgsmålet - og der kommer et nyt indlæg efter tråden er lukket, får man måske nok en mail, men kommenterer man på dette indlæg, så får man altså kun mails fremover, såfremt man HUSKER at sætte flueben efter at have kommenteret.
Læser man derimod kun indlægget UDEN at kommentere, fortsætter man med at få mails fra tråden.

En lille test, jeg har foretaget - og som holder vand ..i hvert fald herude på heden *L*

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-05-05 16:57

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-05-05 18:42

Arne, at en tråd er uddød, afholder sgu da ikke dig fra at blande dig. Det har du jo bevist, klaphat! Dine bøvede kommentarer til alt og alle kan vi sagtens undvære, det burde du have indset. Hvem fanden har udnævnt dig til ordensbetjent her på sitet? Prøv at give noget der ligner et svar på det!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-05-05 18:45

Klap i din elendige klaphat. Hvem fanden har bedt om dine kommentarer til noget som helst. Fat dog at kommentarer som din seneste IKKE forbedrer stemningen nogen steder.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-05-05 18:49

Mit spørgsmål var rettet til dkwM327 og ikke til alle I andre brokrøve. Det var ment og skrevet som en hjælp til dkwM327. Men det kan I andre åbenbart ikke indse. Bland jer uden om sådanne tråde som ikke vedkommer jer.
I brokrøve laver mere ballade på Kandu end jeg nogensinde har gjort.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 18:56

Ja sandheden er ilde hørt *L* hva Arne?!

Apropos kategorien psykologi! Prøv omvendt psykologi Arne..

Tag for en gang skyld en afklapsning med oprejst pande?! og husk at åbne døren når du skal ud... gentagne slag mod hjernen, kan give permanent skade

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-05-05 19:02

Få jer dog for fanden et liv i syge skiderikker.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 19:17

Og hvis du husker at binde dit tynde slips rigtig hårdt i morgen Rouladearne, så kan det være du kan holde vejret så længe, at alle brokrøvene der "pisser" på dig kan ånde lettet op