/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
hot spot trådløs
Fra : graahede
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 16-05-05 20:52

er der ved hvad det koster ca at oprette trådløs net adgang på en campingplads

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 16-05-05 21:08

Der er forskellige net, nogle udbydere har oprettet hot spot i burgerkæder og jernbanestationer, og andre lufthavne mm, men der er stadig kun en hondfuld campingpladser der har, men hvem udbyderen er og de forskellige takster 1 time/dag/mdr/år kan campingpladsen kun svare på.
http://www.handicap-camping.dk/artikel.asp?articleGuid=7423
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-05-05 21:20

Det er din internetudbyder der bestemmer taksterne for at bruge en trådløs netadgang.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 16-05-05 21:56

du skal have en netopkobling
og alt efter hvor stor din camping plads er skal du bruge kabling ud til nogle access points

det hele kan nemt styres med fx Zyxel B-4000 der har et nemt program hvor man kan ud skrive login koder der kan være alt fra 10min til 100dage

hvis du vil ha et tilbud fra et firma så kan jeg anbefale BE-installationer i viborg (hvor jeg arbejder)
info@be-installationer.dk

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 17-05-05 17:06

Tak for svaret pallebhansen.osse til jer andre