/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Hvad kan jeg blive?
Fra : jettedrengen
Vist : 1040 gange
270 point
Dato : 16-05-05 01:44

Hvis jeg er 32 år og ikke har nogen uddannelse ud over hg handel og kontor som svarer til 10 klasse.

Hvad kan jeg så tage af IT uddannelse?

Jeg har lidt programmerings erfaring og en masse andet erfaring (Dette kan ikke dokumenteres og bruges som merit).
Så jeg kan følge med på alle niveauer, og i alt inden for IT.

Det skal være fjernundervisning, da jeg har et fuldtids arbejde om dagen der skal passes, og for mange udgifter til at hoppe på SU.
Uddannelsen behøver ikke at blive udbudt af det offentlige nødvendigvis, men kan også godt være en privat.
Og det må gerne koste penge.

Og det skal ikke være kurser, men en HEL uddannelse.

Er der nogen der kan anbefale en god en?

Alt inden for IT har interesse. Jeg brænder for det hele.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-05-05 01:48

Hvad med IT administrator?

http://www.netskole.dk/netskole.asp

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 280 point
Dato : 16-05-05 01:54

Prøv at se lidt nærmere her: http://www.fuga.dk/sw1420.asp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 02:34

Nu melder historien jo ikke noget om hvad du laver i øjeblikket, men en IT uddannelse i din fritid vil med al sandsynlighed kun indbringe dig viden men intet arbejde.
Det er en meget stor brance og der er 10 højtuddannede for hver ledig stilling, så der kommer du nok sidst i køen med en fjernuddannelse.
Bortset fra det er viden da altid godt og heldig skal man jo også være.
Det bedste du kan gøre er nok at finde et job indenfor det du kunne tænke dig - starte fra gulvet og så give den en skalle og arbejde dig op, men som sagt kommer det jo an på hvad du laver og kan i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-05 06:58

Her er lidt om fjernundervisning.
http://www.vidar.dk/4125648F00367B9C/fMain!openform
Når IT er på banen skal du se denne side også, dog ikke fjernundervisning.
http://www.homesite.dk/uddannelsescenter/

Godkendelse af svar
Fra : jettedrengen

Dato : 16-05-05 09:38

Tak for svaret Sygate.