/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Til arne.jacobsen! Angående dobbelt tip!
Fra : Sygate
Vist : 379 gange
1 point
Dato : 15-05-05 23:25

Det var en fejl at mit tip kom dobbelt. Kandu var meget længe om at gemme mit tip, og jeg kom til at trykke 2 gange.
Så meget går jeg heller ikke op i point at jeg ville lægge et tip ud med vilje 2 gange. Heller ikke engang i forskellige kategorier.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-05-05 23:33

Nå, først nu så jeg de 2 andre tråde om emnet. Jeg er ikke helt med på hvilken tråd det er vi ikke fik snakket færdig i arne?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 15-05-05 23:35

OK du, men jeg syntes nok at vi kunne have snakket færdig i den tråd hvor vi mødtes, før du farede ud med dit tip. Jeg er ikke uenig med dig, men dit tip KUNNE måske være blevet anderledes hvis du havde haft tid til at se hvad der egentligt skete i tråden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-05 23:37

Tag dig dog ikke at al det ævleri der foregår i øjeblikket, nyd dog pinsen.
Men en lille en over fingrene er måske på sin plads.
Der har tidligere været ballade fordi folk blot lægger link ind i "tip".
Et tip skulle jo gerne fortælles om i tippet - og så måske en henvisning til hvad man taler om.

Fortsat God Pinse.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-05-05 23:38

Hvilken tråd arne?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 23:45

Sygate

Du må selv bestemme hvornår du vil "fare" ud med et "tip"

Og så kan jeg jo ikke lade være med at

Sygate ved ikke hvornår han/hun ikke fik snakket færdig med arne.jakobsen ej heller hvilken tråd det drejer sig om.

Jeg kan kun more mig

Sygate

Det står ikke skrevet nogen steder, at du skal spørge arne.jakobsen, før du foretager dig noget på kandu.

Hilsen ans og nyd nu pinsedagen i morgen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 23:46

Denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/66888

Den startede godt men blev ødelagt af Klummes lorte-kommentar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 23:49

ans - har du nu igen svært ved at læse en overskrift? Der står jo ikke "Til ans" gør der?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-05-05 23:54

Men jeg er jo ikke med i den tråd?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-05-05 23:54

Der er nok bare tale om en fejl. Men god pinse til alle

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 15-05-05 23:55

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-05-05 23:56

Sygate deltog slet ikke i tråden i det link arne lige har skrevet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-05 23:56

"arne"
Sygate var slet ikke deltager i det omtalte spørgsmål.
Hold nu op.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 23:57

Nej, der står ikke til ans, men der står heller ikke at jeg ikke må deltage i denne tråd.
Venter stadig meget spændt på den tråd, hvor Sygate har gjort sig skyldig i ikke at "tale" færdig med arne.jakobsen

Sygate ved det jo ikke selv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 00:01

arne.jakobsen har nu "tjent" 11 point

AMARONE

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-05-05 00:02

Sygate - Jeg søger lidt videre, men det kan da godt være at vi er krydset, så er det bare sjovt. Vi snakkes ved en anden god gang. Tak for i aften. Kærlig hilsen Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 00:11

Som altid, ses Arnes fodsåler, når lokummet brænder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 00:11

Det er skide sjovt.

arne.jakobsen ved ikke hvad han henviser til.

AMARONE AMARONE

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 16-05-05 00:14

han er på dunken igen iaften

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 00:15

Arne tager blot fejl at softeyes og sygate.

Herregud det er da menneskeligt at fejle

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-05-05 00:16

sygate> Tror du stadig, du bruger den samme e-mail address om 50 år.. ? lol

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-05-05 00:20

Det satser jeg på ting27. Jeg er da ret glad for den
Men det er jo også "kun" om 19 år (Når jeg BLIVER 50)
Ikke at der er så stor forskel.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 00:21

Citat
Herregud det er da menneskeligt at fejle

Som pindsvinet sagde, da den kravlede ned fra skurebørsten

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-05-05 00:27

Det var profilen fijala. Undskyld at jeg tog fejl. Shit happens.

ans - Ja Amarone er godt, men aldrig det eneste.

Creamy - der er squ ikke noget lokum der brænder, og hverken dig eller nogen af dine stenede venner har hverken set eller hørt om mine fodsåler, hvor fanden har du fået det fra?

Luk alle dine sekundære Kandu-profiler. Det ville klæde dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 00:28

hehe Arne, jeg har kun Creamy - og hun "lukker" ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 00:32

Hverken konto, eller kæft

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 00:33

3 tråde + et tip

Og så drejer det sig om noget andet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 00:34

Citat
Fijala - jeg er meget enig med dig, men hvad pokker kan jeg gøre ved det, når en så modbydelig person som Klumme, vælger at komme ind i spørgsmålet og lave lort? Helt ærligt: Læs tråden igennem og SE hvem der lavede lort i den. Og så skriv til Kandu om problemet. Så kan det være det bliver løst. Jeg er da lige så træt af Klumme's stupide indblanding i seriøse tråde som du er. Men før nogen af jer retter henvendelse til Kandu om problemet, sker der altså ikke noget som helst.

www.kandu.dk/dk/spg/66888

Der er så nok nogen der skal være glade for at der ikke er sket noget som helst

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 00:35

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-05-05 00:27

ans - Ja Amarone er godt, men aldrig det eneste.

Det tror jeg på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 00:37

I've seen sinking ships go down with more grace than AJ

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-05-05 06:54

"Det er menneskeligt at fejle, men det er dumt, at blive ved med, at lave den samme fejl."

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 11:20

Sygate

arne.jakobsen er meget dygtigere end du er

Læs følgende tips

http://www.kandu.dk/dk/tip/10386

http://www.kandu.dk/dk/tip/10387

http://www.kandu.dk/dk/tip/10388

Så får du en grundig forklaring på hvordan du skal gøre

Hilsen ans