/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Hvordan finder jeg en lejlighed i London~
Fra : carlsen6
Vist : 687 gange
200 point
Dato : 15-05-05 21:38

vi er to som skal starte på en praktikplads i London i uge 30, og vi mangler noget at bo i... Så nu håber jeg at der er nogen derude som kan give os nogle gode fif om, hvor det er muligt at finde noget at bo i. Vi håber på at finde noget før vi tager derover, så hvis der er nogen som kender nogle gode hjemmesider, så vil det være helt kanon...
På forhånd tak...

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 15-05-05 21:52
Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 210 point
Dato : 15-05-05 21:54
Kommentar
Fra : Annebonde

Dato : 04-06-05 11:53

Hej!
Jeg ville som Maj-Britt skriver tage kontakt til Kfuk, men kun for at skikre mig, at jeg kunne bo på et af deres hjem i den første periode. Dette er utroligt billigt. Når I så er kommet til London kan I læse i de lokale aviser ( prøv evt. på nettet allerede nu) eller kontakte de lokale ejendomsmæglere. Flere af mine veninder har fundet bolig på denne måde. På Kfum hjemmene findes der ofte opslag på billige værelser og lejligheder. På denne måde bliver I ikke snydt eller kommer til at betale overpris....
Jeg håber I finder noget, held og lykke

Kommentar
Fra : fissanp

Dato : 06-06-05 22:44

Jeg boede 4 måneder i London sidste år. Jeg boede også på KFUK, og det var skam også fint nok og kan helt sikkert anbefales til at starte med. Ellers kan du se på http://www.thegumtree.com der er masser af muligheder, både jobs og bolig

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 20-07-05 08:29

Tak for svaret maj_britt.