/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lave fil om
Fra : jangchr
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 15-05-05 19:59

Hvordan laver man en bmp-fil om til en jpg-fil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 20:00

bruger rullepanelet - for eks i paint - der vælger du at gemme som - og får muligheden for at vælge i hvilket format

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 15-05-05 21:23

nemlig ja.... gør det i paint eller microsoft photo editor

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 21:31

tjah - næsten hvilket som helst billedbehandlings program

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 15-05-05 23:20

http://www.irfanview.com/ kan en masse inden for grafik.
Hent også plugin og sprogpakke til dette program.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 16-05-05 01:05

Tak for svaret severino.Jeg havde taget programmet ned inden jeg læste dit svar og det virker,kan utroligt meget og så på dansk og gratis

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-05-05 09:41

Ja du bliver helt sikkert glad for dette program, med alt det som det kan. Jeg har selv brugt det i 5-6 år, og har jævnligt hentet de sidste nye opdateringer.
Det er også udemærket til at lave tumbernails til hjemmesider, og kan konvertere fileformater fra det ene til det andet, alt efter hvilken pligin du benytter dig af.
Det kan styre en scanner - Det kan lave slideshows - Det kan spille flere musikformater - Ja det er simpelt hen et 5 stjernet program.

God fornøjelse!