/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne.Jakobsen - ligner det dobbeltmoral ~
Fra : emesen
Vist : 307 gange
1 point
Dato : 15-05-05 19:20

Arne.Jakobsen - ligner det ikke dobbeltmoral at fortælle hvordan kategorien "tip" bruges i et
..............TIP
1. Det kunne være Sygate har været utålmodig, fordi kandu er for længe om at opdatere - måske ved Sygate ikke at det første der sker når man sender er at det opfattes men måske ikke vises.................og så trykkes der en gang til.
2. Hvis Sygate gjorde det med vilje var der nok flere end 2 stk.
3. Når nu det er så "slemt" for dig Arne at tips bruges forkert,
..............................hvorfor gør du det så..........??????

Dette skrives i smalltalk, men jeg mener det med store bogstaver.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 19:25

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 15-05-05 19:34

emesen - Sygate og jeg var i en tråd sammen. Vi kunne have fortsat vores snak der, men Sygate valgte, Uvidst af hvilken grund, at lave et tip istedet for at fortsætte samtalen. Det synes jeg er noget snot, og det gav jeg udtryk for.

Hvorfor Sygate valgte at forlade tråden og i stedet skrive et tip, må du I jo spørge Sygate om.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 19:41

arne.jakobsen det er dit "tip" , der er interessant

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-05 19:44

I denne tråd er det spørgsmålet om dobbeltmoral Arne - din dobbeltmoral.
Til tider kan det være (syntes jeg) en god ting at sige noget i et tip......men.
Arne syntes tip skal bruges korrekt.
Arne bruger ikke tippet korrekt, og forklarer en anden tipper at han/hun gør det forkert.
= dobbeltmoral.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 19:46

hvor var det lige det var interessant ans ???? bortset fra den mudderkastning der immervæk og altid foregår

emesen trykker skoene for en gangs skyld ????

herlig pinse til jer alle

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-05 19:49

>>emesen trykker skoene for en gangs skyld<<
ikke forstået

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 19:50

SÅ trykker de

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-05 19:52

Miritdk - du må lige forklare så jeg kan med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 19:54

jeps emesen det må jeg nemlig godt - men jeg gør det ikke

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 15-05-05 19:55

Arne er jo et fjols, det troede jeg alle var klar over

www.inet.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-05 19:59

Miritdk.......................der det her jeg taler om:
Citat
Fra : arne.jakobsen Send til en ven Dato : 15-05-05 18:43

Tip : "Til Sygate - Dobbelt tip."

Hvorfor pokker lægger du det samme tip 2 gange i samme kategori? Jeg kunne da forstå det hvis det var et SuperTip du gerne ville vise for så mange som muligt i 2 forskellige kategorier. Så var der en mening med det. Men 2 gange i samme kategori??? Tag nu lige at respektere TIP for det det er. Hilsen arne.jakobsen.

P.S. Jeg kan se at du fik ca. 35 point for det første og ca. 30 for det næste. Men du lagde vel ikke 2 tips bare for at tjene point?

Hvad der ellers er diskuteret aner jeg intet om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 20:07

emesen - var jeg klar over - men for hulen da - spild af tid - lad os nu få lidt fred her !!!!!! Bare man nævner arnes navn opstår der jo mudderkastning og hvad ved jeg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 20:18

I dette tilfælde er det arne.jakobsen der kaster med mudder. Og han bruger "tip" til mudderkastning.

Kandu har kørt meget ustabilt i dag. At Sygates tip er der 2 gange i samme kategori er en fejl fra kandus side.

Fred kan der måske blive, men jeg tvivler.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 20:20

emesen. Forstå lige følgende: Sygate og jeg var i en tråd, vi snakkede om tingene. Af én eller anden grund ville Sygate ikke længere snakke, og meldte sig ud (uden at melde sig ud). Det næste jeg ser er: Han har lavet et TIP, der IKKE er et tip. Men han har squ lagt det 2 gange i samme kategori. Vurder selv.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 20:23

OK ans - men så kan Sygate jo bare svare. Jeg har ikke ønsket at slagte Sygate. Men Han/Hun må squ svare for sig, som alle andre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 20:25

Han har lavet et TIP, der IKKE er et tip.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-05 20:27

Mirit.

Vel ikke så mærkeligt at mudderet flyder, når Arnes navn popper op!
Iøvrigt synes jeg blot du skal acceptere, at 'mudderet' foregår i en smalltalktråd, hvor det er frivilligt om man deltager.

Der er tonsvis af tråde at boltre sig i, hvis man som du ikke bryder sig om en debat, der i dette tilfælde er helt på sin plads!!

Arne udviser dobbeltmoral ved at skrive et tip (som ikke er et tip) ..

her et uddrag fra et af hans egne tip..

Citat
Lad være med at give point til Tip der ikke er tip, Det er mit tip, Ellers ødelægger i tip-forum. Tip bør være til tip og ikke til udbredelse af holdninger og meninger.

Arne fremfører sin egen mening/holdning i tippet til sygate! Ergo er han dobbeltmoralsk så det sjaskpjask driver - og hvor skal man konfrontere Arne, hvis ikke i smalltalk?!

Nå ja, man kunne lade som ingenting, men det er dælen duskme svært - og egentlig heller ikke noget du bør anstrenge dig på at sætte regler for Mirit.. Det klarer kandu.dk glimrende selv!

Forøvrigt belyser emesens tråd blot en lille del af Arnes dobbeltmoral - og personligt mener jeg det er på sin plads, at åbne Arnes øjne (om ikke andet så på klem).. Han holder sig på ingen måde tilbage, når/hvis andre begår en fejl!!! ..sååååh *S*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-05 20:28

Og det havde da set fjollet ud hvis jeg havde lavet et tip om et tip om et tip.
Så er det da nemmere i smalltalk, hvor der kan tales om det. I øvrigt er netop kategorien smalltalk beregnet til denne småsnak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 20:29

Hvor skal Sygate svare? I et nyt "tip" ??????

Du har heller ikke fået slagtet Sygate, hvis det kan være en trøst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 20:37

Citat
arne.jakobsen Dato : 15-05-05 20:20

emesen. Forstå lige følgende: Sygate og jeg var i en tråd, vi snakkede om tingene. Af én eller anden grund ville Sygate ikke længere snakke, og meldte sig ud (uden at melde sig ud). Det næste jeg ser er: Han har lavet et TIP, der IKKE er et tip. Men han har squ lagt det 2 gange i samme kategori. Vurder selv.

Hvilken tråd er der tale om?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-05-05 20:38

Citat
Ergo er han dobbeltmoralsk så det sjaskpjask driver

Nogen tror jo, at dobbeltmoral er dobbelt så godt som moral , så deeet.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-05 20:56

Så lige denne kommentar i en anden tråd..

Citat
Fra : arne.jakobsen
Dato : 15-05-05 19:59

Caam2 - Du er Superbruger. Det betyder at såvel jeg som andre kan se hvad og hvem du er. Tak for det. Klumme alias Krummen har valgt IKKE at vise sig. Men jeg kan jo se at du har. Du loggede på første gang d. 16-05-2003 altså for næsten 2 år siden. Siden da har du svaret på 5 spørgsmål og skrevet 3 tips. Dette har i alt givet dig 215 point.

Synes du selv at du er en skide god Kandu'er?

At du vælger at støtte Klumme, er jo nok mere et bevis for dine manglende evner som Kandu-svarer end noget andet.

Helt ærligt, hvis JEG havde kaldt mig Supersvarer i 2 år og så kun havde 215 point på bogen, ville jeg squ osse synes at jeg var røven af 4'de division.

og mener det er okay at komme med en bemærkning i denne smalltalk - i stedet for i den oprindelige tråd, som jo er seriøs

Jeg må sige Arne, at du ikke har lært en skid, selvom du gerne vil have andre til at tro du har forbedret dig. Du tumler stadig med point – DU har mange point – Du aner ikke hvad du skal bruge dem til, men du VIL ha dem, Du elsker dem, og du vil så forfærdelig gerne fortælle om dem til alle, der gider høre om dem.

Dit problem er (bl. mange andre) at der ikke er nogen, der gider høre dig sidde og blamere dig med disse skide ligegyldige point. Så du kaster dig hæmningsløst over de forsvarsløse Kandubrugere, som du pådutter dit dræbende kedelige pointsavl.

Du farer op som en trold af æsken. Himmel og Bøf Lille Arne *L* dine "Spejderduelighedstegn" er åbenbart dine point!!

Hold op en infantil reaktion, at overpisse andre pga point – Hvor gammel er det lige du er, altså sån' kronologisk?! - Din mentale alder står lysende klart for enhver.

Husk nu Arne!...At hvis du gør tingene på samme måde som du altid har gjort, får du de samme resultater du altid har fået, hvis du ønsker andre resultater, skal du gøre tingene anderledes.

Hmm, Why bother?! ..Du er og bliver plingeling

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-05 21:31

Jeg lukker for i dag.

Men det skal i endelig ikke lade jer påvirke af.

Eyvind.

PS. Jeg fjerner lige fluebenet nu og sætter det til igen i morgen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 21:38

det skal nok hjælpe, det med at fjerne fluebenet.

Du kan slå lyden fra, men der er vist også det du gør.

godt emesen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 21:39

Nåååhh nej, du lukker for din computer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 22:29

Creamy - Du er lige så syg i roen som du altid har været. Du tror at dine lange indlæg er bevis for din store intilligens. Fejl igen. Jeg KUNNE besvare dine spørgsmål punkt for punkt, men det ville være SÅ langt under min værdighed. Så du og dine stenede venner får ret. Nu er I jo også blevet mange, eller osse er det kun 2 mennesker med hver 10 profiler. Ha ha. Men hvis det kan more jer, så værsgo.

Nogle af jer skriver i denne tråd at I ikke har læst den oprindelige, og beder om et link til den?????

Helt ærligt: Hvis I ikke ved hvad I taler om, så lær at holde jeres KÆFT. Hvor svært kan det være???

Man skal IKKE blande sig i en tråd blot fordi den har noget med arne.jakobsen at gøre.

I gør det alligevel. Hvor smart er det? Hvor kloge er I?

Hvis I alligevel vil blande jer, så brug den tid det ta'r at søge i aftenens spørgsmål. Hvor svært kan DET være?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-05 22:33

hehe Arne!!

Jeg kan se, at du i flæng er begyndt at opfordre dine medkanduer til at klage over Klumme*L*

Sig mig menneske! er du da helt forrykt

Når du besøger Patsy i stalden, så husk at åbne døren når du skal ud... gentagne slag mod hjernen, kan give permanent skade *lol*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-05 22:46

Ok, Cremay's lange indlæg er ikke udtryk for hendes intelligens. Er dine mange indlæg så udtryk for intelligens lille Arne? Nej, vel. Du blander dig igen og igen i ting, hvorom du intet fatter. Du smider indlæg i tråde hvormom du intet fatter - kun med det in mente - at skaffe point. Du fatter intet. Du er et fattigt menneske. Jeg bryder mig ikke om dit kontrafej eller din væremåde. Du er gennemgående en skidt ka'l.

Ka' du have et godt liv Arne!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 22:53

arne.jakobsen

Sygate har skrevet et tip. Det er så blevet gentaget. Jeg tror ikke at han/hun bevidst har skrevet det 2 gange.

Du kommer så med et "tip", der ikke har noget med et "tip" at gøre.

I tråden her hentyder du til en anden tråd, som du ikke vil oplyse. Det er så ok, men det berettiger jo ikke til at skrive et ligegyldigt " tip" http://www.kandu.dk/dk/tip/11349
hvor det for jeg ved ikke hvilken gang drejer sig om point.
At Sygate i en anden tråd

Citat
arne.jakobsen Dato : 15-05-05 20:20

emesen. Forstå lige følgende: Sygate og jeg var i en tråd, vi snakkede om tingene. Af én eller anden grund ville Sygate ikke længere snakke, og meldte sig ud (uden at melde sig ud). Det næste jeg ser er: Han har lavet et TIP, der IKKE er et tip. Men han har squ lagt det 2 gange i samme kategori. Vurder selv.

Sygate skal ikke stå til regnskab for dig og må selv bestemme hvornår han/hun ikke vil deltage i en tråd længere. Det behøver Sygate ikke gøre dig opmærksom på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 22:57

Creamy - Hvordan kan du se det???? Nåh-øh ja. Du er jo Arne-hade-klubbens Moder, Så din opgave er, i mangel af en Kandu-forpligtigelse, at kigge og søge ALLE tråde igennem for at finde mig. Og så sende tråden videre til de andre medlemmer af Arne-hade-tråden. Ha.Ha.

Du skriver:
Citat
Jeg kan se, at du i flæng er begyndt at opfordre dine medkanduer til at klage over Klumme

At jeg har medkanduer ved jeg da godt, jeg troede bare at det var nogen vi ALLE havde.

Og hvis du læser din egen liste over modbydelige ord jeg har sagt, og sammenligner den med Klummes, kommer Klumme ind på en suveræn 1'st plads.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 23:05

arne.jakobsen havde du ikke noget at sige/skrive til Sygate.

Denne tråd var jo oprettet til det samme

http://www.kandu.dk/dk/spg/66900

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 23:07

3773 - Hold da helt kæft hvor du dog er dum. Hvad fanden har mit kontrafej med noget som helst at gøre? Tror du at du kan se et billede af et menneske, og så vurdere dets menneskelige kvalitet? Og du kalder mig Lille Arne. Det er jo ikke dit eget udtryk! Du ved ikke hvor stor jeg er hverken menneskeligt eller i cm. eller Kg. Så ALT hvad du har sagt om mig, er et bevis på at DU er et meget meget lille menneske, der ingen selvstændig mening har om noget som helst. Fy for satan hvor er DU et utiltalende menneske.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-05 23:11

AJ = VIP ?! .. glem det lille Arne! (og jeg ved hvor 'stor' du er *L)

Nope. Arnehade klubben startede du selv for meget længe siden - og til din orientering, så lad mig fortælle dig, at de 'modbydelige' gloser Klumme bruger/har brugt - alle har været tilegnet dig, og alene af den grund, er det for mig i orden. Du har fortjent hvert et fur du har fået - og burde have haft mange flere!!

Du tror, at så snart der er mere end én profil, der taler dig lidt imod, så er det en profil gemt i 20 andre. Jamen for hulen da*L* ..Tag et glas rødvin mere AJ, du bliver mere og mere morsom at 'høre' på..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-05-05 23:12

Jeg er nu ikke enig at der er nogen herinde der overgår AJ når det kommer til modbydelige ord og mængden af dem.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-05 23:13

Åh jo lille Arne. 3773 har skam en selvstændig mening ..
og nej, jeg er ikke 3773*S*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 23:24

ans - Sygate og jeg havde en samtale i en anden tråd. Der kan såvel Sygate som jeg fortsætte vores meningsudveksling hvis vi vil. Det er under alle omstændigheder ikke noget Du skal blande dig i. Så du kan roligt lukke din tråd. Hvis Sygate eller Jeg har lyst til at mødes og krydse verbale klinger, er jeg sikker på at vi kan klare det uden din medvirken. Men tak for tilbudet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-05-05 23:29

Creamy - DU kalder mig også Lille Arne. Alle i din Arne-hade-klub bruger det øgenavn om mig. OK. SÅ er jeg lille.
I har jo altid ret. Eller osse har I ikke. Bare I morer jer. Ka' I hygge jer Alle I store sjæle i "Arne Hade Klubben"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 00:02

Igen "arne"
Sygate var slet IKKE deltager i det spørgsmål du mener han er gået fra, det har vi jo lige konstateret.
Så vis dig nu som et mandfolk og giv Sygate en STOR undskyldning og 500 point

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 00:08

Ups AJ

Så er det rigtigt, når Klumme påstår du er en patologisk løgner!!

Det må mindst koste 500 point, som Refi også foreslår..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-05-05 00:18

Ok lille Arne...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 00:19

Guuud Creamy...... har jeg sagt det??? LOOL Jamen så må det jo være rigtigt. Jeg tar' aldrig fejl, det er bare ikke altid jeg har ret. LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 00:57

arne.jakobsen er du stadig sikker på hvem det er du taler/skriver med

Citat
arne.jakobsen Dato : 15-05-05 23:24

ans - Sygate og jeg havde en samtale i en anden tråd. Der kan såvel Sygate som jeg fortsætte vores meningsudveksling hvis vi vil. Det er under alle omstændigheder ikke noget Du skal blande dig i. Så du kan roligt lukke din tråd. Hvis Sygate eller Jeg har lyst til at mødes og krydse verbale klinger, er jeg sikker på at vi kan klare det uden din medvirken. Men tak for tilbudet.

Var det nu også Sygate du havde en "samtale" med.

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-05-05 00:27

Det var profilen fijala. Undskyld at jeg tog fejl. Shit happens.

http://www.kandu.dk/dk/spg/66915

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 01:06

"Ans"
Det spørgsmål arne henviser til var med "softeyes"
"Sygate" deltog slet ikke.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 01:07

Citat
Fijala - jeg er meget enig med dig, men hvad pokker kan jeg gøre ved det, når en så modbydelig person som Klumme, vælger at komme ind i spørgsmålet og lave lort? Helt ærligt: Læs tråden igennem og SE hvem der lavede lort i den. Og så skriv til Kandu om problemet. Så kan det være det bliver løst. Jeg er da lige så træt af Klumme's stupide indblanding i seriøse tråde som du er. Men før nogen af jer retter henvendelse til Kandu om problemet, sker der altså ikke noget som helst.

www.kandu.dk/dk/spg/66888

Det er der ikke meget samtale i.
Jeg vil kalde det noget i retning af et forsøg på at kapre en sympatisør

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 01:28

Citat
Nogle af jer skriver i denne tråd at I ikke har læst den oprindelige, og beder om et link til den?????

Helt ærligt: Hvis I ikke ved hvad I taler om, så lær at holde jeres KÆFT. Hvor svært kan det være???

Man skal IKKE blande sig i en tråd blot fordi den har noget med arne.jakobsen at gøre.

I gør det alligevel. Hvor smart er det? Hvor kloge er I?

Hvis I alligevel vil blande jer, så brug den tid det ta'r at søge i aftenens spørgsmål. Hvor svært kan DET være?

Jamen lille Arne! det er sq da mere end svært, når tråden ikke findes

*KMPLAG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 01:36

At Sygate ikke deltog i "spørgsmålet" er gået op for mig.

Men det "tip" , som arne.jakobsen skrev. Ja, jeg kan ikke se en sammenhæng med en anden tråd.

Først tror arne.jakobsen at det er Sygate, så bliver det til fijala og nu skriver refi at det er
softeyes.

Forvirringen er total

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 01:38

creamy

Pas på med KMPLAG du bliver hudløs.

Nåhh, så kan du bare oprette et spørgsmål om sårrensning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 01:39

Det var softeyes der havde oprettet spørgsmålet og klumme og arne der havde en disput.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 01:52

Tja Refi, jeg synes nu det ser ud til, at AJ har en disput med alle der ikke sympatiserer med ham!

Klumme forlod dog tråden, men Arne ævler videre - først med sig selv - og siden med dem der stiller spørgsmålstegn ved om kandu er en børnehave, med Arne som havens "Brian".

Gad vide hvor længe kandu gider finde sig i, at AJ skræmmer de fleste nye brugere væk - med hans evige korreksen af såvel pointantal og stavefejl

Han er mere end almindeligt usympatisk - intrigant dobbeltmoralsk og udviser medmenneskelighed på lige fod med Pia K ...vor herre bevares!

Jeg vælger at holde mig til at tænke at han er en klaphat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 02:06

Tja....

Jeg venter spændt på om arne tager udfordringen op og giver sygate en undskyldning OG 500 i bøde.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 02:08

Sygate skal da ikke have en bøde Refi ..snarere en erstatning for svie og smerte*L*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 02:09

Jeg har stadig svært ved at se sammenhængen

Det drejer sig om dette tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/11347 , og dette http://www.kandu.dk/dk/tip/11345

som Sygate har skrevet.

arne.jakobsen skriver så dette tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/11349

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 15-05-05 18:43

Tip : "Til Sygate - Dobbelt tip."

Hvorfor pokker lægger du det samme tip 2 gange i samme kategori? Jeg kunne da forstå det hvis det var et SuperTip du gerne ville vise for så mange som muligt i 2 forskellige kategorier. Så var der en mening med det. Men 2 gange i samme kategori??? Tag nu lige at respektere TIP for det det er. Hilsen arne.jakobsen.

P.S. Jeg kan se at du fik ca. 35 point for det første og ca. 30 for det næste. Men du lagde vel ikke 2 tips bare for at tjene point?

Det er det denne tråd drejer sig om.

Citat
emesen Send til en ven Dato : 15-05-05 19:20

Spørgsmål : "Arne.Jakobsen - ligner det dobbeltmoral ???"

Arne.Jakobsen - ligner det ikke dobbeltmoral at fortælle hvordan kategorien "tip" bruges i et
..............TIP
1. Det kunne være Sygate har været utålmodig, fordi kandu er for længe om at opdatere - måske ved Sygate ikke at det første der sker når man sender er at det opfattes men måske ikke vises.................og så trykkes der en gang til.
2. Hvis Sygate gjorde det med vilje var der nok flere end 2 stk.
3. Når nu det er så "slemt" for dig Arne at tips bruges forkert,
..............................hvorfor gør du det så..........??????

Dette skrives i smalltalk, men jeg mener det med store bogstaver.
Eyvind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 02:16

Jo, men det var denne tråd arne troede sygate var løbet fra.

http://www.kandu.dk/dk/spg/66888

"creamygirl"

Jeg mente sandelig heller ikke at sygate skulle have bøden men pointene. (ved nærmere eftersyn kunne det måske opfattes sådan - sorry)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-05-05 02:28

Ka I så komme i seng unger!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 02:36

Hvordan er det du taler til en (snart) oldefar - "tedd"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 02:42

tedd

gå selv i seng

Dette tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/11345

Citat
Sygate Send til en ven Dato : 15-05-05 15:30

Tip : "Send en email ind i fremtiden!"

Her kan du sende en email langt ud i fremtiden. Jeg sendte f.eks en til mig selv jeg modtager når jeg bliver 50 år. (Om 19 år). Jeg skrev lidt om hvad jeg følte og om hvordan livet stod til i dag og hvad jeg håbede at jeg ville opnå inden jeg bliver 50 år.

Det bliver da meget morsomt at modtage den. Man har sikkert glemt alt om det om 19 år.

(Håber den overhovedet kommer frem)

http://futureme.org/index.php

som så er blevet sendt/vist 2 gange og dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11349

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 15-05-05 18:43

Tip : "Til Sygate - Dobbelt tip."

Hvorfor pokker lægger du det samme tip 2 gange i samme kategori? Jeg kunne da forstå det hvis det var et SuperTip du gerne ville vise for så mange som muligt i 2 forskellige kategorier. Så var der en mening med det. Men 2 gange i samme kategori??? Tag nu lige at respektere TIP for det det er. Hilsen arne.jakobsen.

P.S. Jeg kan se at du fik ca. 35 point for det første og ca. 30 for det næste. Men du lagde vel ikke 2 tips bare for at tjene point?

har intet med http://www.kandu.dk/dk/spg/66888 eller nogen anden tråd at gøre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 10:00

Nu sætter jeg fluebenet til igen................har der været nogen kommentarer.

PS. Jeg hører ikke til nogen "klub" og da slet ikke nogen "hadeklub".
Pss. Men jeg stiller bare spørgsmålet >>skal man gøre som præsten gør eller som han siger<<

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 10:46
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 11:20

Det er simpelthen godt gået af Arne -
Men hele 3 stk er det nødvendigt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 11:23

Han ville jo være sikker på at du forstod det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 11:33

Kort fortalt:

Arne er IKKE den hurtigste traktor i sognet! ..han nærmere sig derimod titlen, at være den LÆNGSTE lort i kummen!

Og sådan er det bare

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 11:37

Tak for svaret arne.jakobsen. Din kommentar er tilstrækkelig langt væk fra spørgsmålet - så du må være selvskrevet til point.

Til alle i andre pointhungrende kommentatorer - tak for en rimelig god småsnak.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 11:54

Det har altid været min opbragte mening, at selvom skriften på skærmen ikke erstatter nærværet i det talte ord (og trygheden i at tale og være sammen med nogen som kender os), så fører det altså også fordele med sig, som nærværet alene ikke giver. Ordet på skærmen kan ses af og føre til dialog mellem langt flere end det talte ord.

Ord har altid været magiske for mig. De har været berigende, forløsende og trøstende - indtil Arne dukkede op på nettet Pudselig forsvandt ordenes magi! - og i stedet sidder der nu en sølle mand på 50 år med en pose lort i den hånd, og en pakke tudekiks i den anden, som han deler ud af efter forgodtbefinde

BEFRI INTERNETTET FOR MENNESKER SOM ARNE!!

//Creamy (der stadig har sin mening i behold ) og som absolut ikke skriver indlæg til smalltalk for at opnå points..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 12:03

>>Til alle i andre pointhungrende kommentatorer <<
Er bare en af mine uforståelige jokes.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 12:17

I know emesen
Fik blot behov for at pointere, at mine indlæg skrives uden tanke om point.
Præcis som du fik lyst til én af dine uforståelige jokes*S*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 13:09

Ok - så bliver det alligevel en god pinse, med hjemmebagt franskbrød.