/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Deaktiveret jobliste?
Fra : nuggler
Vist : 335 gange
220 point
Dato : 15-05-05 10:28

Hey alle i gæve bruger på kandu.dk ;)

Nu har jeg siddet og irreteret mig længe over at jeg ik ka komme ind i min jobliste.. En ven fortalte jeg skulle prøve at trykke ctrl+shift+esc.. Så kom der bare en *igen frække ord ;)* boks der sagde "Joblisten er blevet deaktivere af din admistrator".. Men har da ik selv slået den fra :S
Så derfor.. Hvordan aktivere jeg den igen?

//Nuggler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-05 10:30

Jeg bruger ctrl alt delete med xp operativsystem

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 15-05-05 10:33

Ring til din system-administrator

//Kettedk

Kommentar
Fra : nuggler

Dato : 15-05-05 10:35

ctrl+alt+dlt virker heller ik.. Og kettedk.. Skulle mene jeg selv er system admistrator.. Men Teil.. Joblisten er blevet deaktiveret (hvordan? ingen anelse)..

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 230 point
Dato : 15-05-05 10:52
Kommentar
Fra : nuggler

Dato : 15-05-05 11:02

fuck tak hcma! :D det virkede :D damn jeg er glad ;P nu er du den heldige vinder af de 220 point ;P

ka ik beskrive hvor glad jeg er :D tak man!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : nuggler

Dato : 15-05-05 11:07

Tak man..! Hurtigt og effektivt :P ualmindeligt over mega glad :D

Kommentar
Fra : hcma