/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Update
Fra : golife
Vist : 337 gange
120 point
Dato : 14-05-05 17:43

Jeg har opdateret fra windows update.... Er kommet til at opdatere for windows professional XP OS2... Det har bevirket at min mus og mit tastatur ikke virker mere... Hvordan løser jeg dette pragtfulde problem??? Jeg mener hvordan får jeg det til at virke igen... Er det nødvendigt at formatere harddisken???

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 14-05-05 17:55

Kunne du ikke prøve systemgendannelse?

Kommentar
Fra : golife

Dato : 14-05-05 17:58

kan man systemgendanne uden mus og tastatur??? Mener du ved at opstarte med startdiskette???

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 120 point
Dato : 14-05-05 19:38

Pil mus og tastatur fra.
Start maskinen - så vil den fortælle dig den ikke kan finde det.
Sluk maskinen.
Tilslut begge dele igen.
Tænd maskinen - nu bør den finde begge dele.
Giver den dig ingen fejlmelding?
Hvis den starter uden fejl må den jo have fundet dit tastatur og mus.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-05 20:00

Hvis det er fra windows update og den har vist dig filerne, har du fået de rigtige, det sørger den selv for.

Godkendelse af svar
Fra : golife

Dato : 14-05-05 22:23

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-05 22:26

Selv tak.