/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digitalkamera Pentax Optio WP
Fra : USJ9
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 14-05-05 00:55

Er der nogen der har nogen erfaringer med dette kamera. Har læst nogen anmeldelser om det - god kritik. Men har nogen af jer praktisk erfaring med kameraet. Jeg ved det er meget nyt, men det kunne være....
Jeg tænker at anskaffe mig sådan et - så det kunne være rart af få bekræftet, at det virkelig er et godt kamera.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 14-05-05 11:20

Sikrer dig at det er med glas linse og IKKE andet. Digicams med glas linse som fx, ( canon, olympus og sony ) tager de fedeste billeder.

Har set mange eksempler på at glaslinse er bedre en mange megapixel. tager man fx et billigt noname kamera med 5 megapixel uden glas linse VS et Canon 2-3 megapixels med glas linse. Så tager Canon kameraet de bedste billeder selvom den har færre pixels. Men fordi det er med glas linse.

Tro mig. Har set mange tilfælde af dette.

Men ved ikke hvad pentax køre med. Mener at de laver goe digi cams.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 14-05-05 13:23
Godkendelse af svar
Fra : USJ9

Dato : 17-05-05 00:51

Tak for svaret emesen.

Prøver at tjekke siderne.