/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Køb hos vægtvogterne?
Fra : sprit73
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 13-05-05 09:45

Hej med jer,

Nogen der har gode/dårlige erfaringer med "Bonus Buddy" fra vægtvogterne?

Er den værd at investere i? Og hvorledes fungerer den?

/sprit

Accepteret svar
Fra : Thai_dk

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-05 17:13

hej
har ikke personligt erfaring med dimsen men min veninde købte den på et tidspunkt. den måler dine skridt- hvor mange km du går om dagen. regner ud hvad det er i bonuspoint m.m.
hun solgte den da hun syntes den var for fristende. f.eks. anbefales det at man går 10.000 skridt om dagen. så er det måske ikke så smart at tage point for dette. hun er stadig på ww men synes det går bedre uden dimsen da hun nu ikke er så fikseret på alle sine ekstra point.
personligt synes jeg at en skridttæller er en genial ting men de fås fra ca. 50 kr.
held og lykke med det hele.

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 20-05-05 12:22

Tak for svaret Thai_dk.