/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Hvad mangler min Browser?
Fra : suspiria
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 12-05-05 23:46

Nogen gange kan min browser (Avant) ikke vise javascripts, som feks her:
http://img128.echo.cx/img128/2441/image13lq.jpg

Hvad mangler jeg at instille/installere?

Jeg har java 5.0 installeret på min pc...

På forhånd tak for hjælpen :)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-05-05 23:50

Da du har sat spørgsmålet under religion så er det nok et trosspørgsmål, men prøv denne:
http://java-virtual-machine.net/download.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-05-05 23:54

Det er jo bare et billede, hvorfor tror du det skulle være et javaproblem?
Hvad kan du se på siden?

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 12-05-05 23:58

nope det virkede ikke, har lige installeret det og genstartet, men kan stadig kun se en grå skærm..
nej det er ikke et billede den skulle åbne, men en vindue hvor jeg kan uploade billeder fra min comp..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-05-05 00:01

Det link du lagde på er bare et billede hvilket også fremgår af selve linket, der ender på jpg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-05 00:01
Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 13-05-05 00:02

og regner med det er et java problem, fordi der faktisk altid står dette, når der er nogle sider jeg kun kan se grå..:
http://img127.echo.cx/img127/9206/image26es.jpg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-05-05 00:04

Til din orientering så kører Avant på InternetExplorer hvor du så bare får lidt flere features.
Så vidt jeg kan se på siden skal du bare finde billederne på din egen PC og uploade dem, sætte emailadresse på da du skal modtage et password så du kan redigere.

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 13-05-05 00:10

det ved jeg udemærket godt, men hvad har det med sagen at gøre?
jeg kan jo ikke uploade noget når formlen ikke er der vel................

Mirit - MetaCreations Filters og DX3D Filters er ikke installere på mit system, kan det være pga det? Og hvis ja, hvor dl jeg lige det henne?

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 13-05-05 00:13

og det link jeg lagde på er et såkaldt screenshot af hvad problemet er, så ja, det ender på jpg...... hmmm.....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-05-05 00:19

Det fremgik jo ikke lige, at det var et screenshot - det kunne jo være en andens.
jeg kan ikke vurdere dit problem ud fra det screenshot fordi jeg jo ikke kan se hvordan problemet opstår, men hvis det er et spørgsmål om det der MMS fra Telia som det kunne se ud til så kan det jo være sikkerhedsindstillingerne der driller snarere end din installlation som jeg da går ud fra er fuldt opdateret.

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 13-05-05 00:24

ah jeg fandt ud af det, det var fordi jeg havde sat avant til at åbne et nyt link i baggrunden, det virkede efter jeg havde sat det til at åbne i forgrunden, hvorfor ved jeg ikke hmmm

men tak fordi du gad at hjælpe BjarneD, point'ene er dine hvis du vil have dem!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-05 00:30

suspira - kopier hvad der står i parantes og sæt ind i søgelinie

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-05 00:31

held og lykke - nu går konen her iseng

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-05-05 00:35

Giv dem til miritdk.
Du klarede den selv og det vigtigste er da at du kom videre.

Godkendelse af svar
Fra : suspiria

Dato : 13-05-05 00:40

ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-05 08:01

øhhhhh - morgenforvirring her - hvorfor giver du mig point bare fordi BjarneD siger det - eller i det hele taget ???????? Du fandt jo netop selv løsningen !!!