/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Modtage ringetoner til Nokia 3120
Fra : jkrjk2
Vist : 535 gange
300 point
Dato : 11-05-05 18:35

Ja, overskriften lyder simpel, men jeg kan ikke finde ud af det grundlæggende.

Jeg har debitel/TDC. Jeg vil i første omgang bare kunne købe en ringetone på nettet.

Der er ikke meget hjælp at hente på debitels hjemmeside, kan nogen hjælpe?

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 18:44

Prøv at kigge her - de sælger alt

http://www.hit-logo-ringetone.com/compatible.php

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 11-05-05 19:32

Hej Refi!
Jeg udtrykte mig ikke helt klart: Jeg kan ikke finde ud af, at sætte telefonen op til at modtage ringetoner.

Jeg har sendt en SMS med ordet GMS (eller var det GSM?) til 1208 - modtog nogle indstillinger og gemte dem. Det var efter én af anbefalingerne på debitels hjemmeside. Jeg prøvede at hente "Bettina ringer til vejdirektoratet" fra DR. Jeg nåede også til "ringetonen hentes til din mobiltelefon" - efter et stykke tid vises: Fejl i overførslen.

Måske skule jeg ikke have valgt at tage GMS/GSM opsætningen?
Jeannie

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 11-05-05 19:39

Ja - Hvis der er fejl i overførslen kan du vel hente den igen (gratis)
Hvis du har gjort som de beder om og tonen er downloadet til din telefon, skal den jo bare installeres.
Se her

http://www.nokia.com/support/tutorials/3120/english/menu_map.html

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 11-05-05 21:57

Hej Refi, tak for indsatsen.
Det var åbenbart hos DR problemet lå, for jeg har både fået et java spil og ringetoner ned på mobil nu.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 21:59

Godt nok.

Fortsat God Aften