/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rengøring af brændeovn
Fra : snusi
Vist : 1786 gange
100 point
Dato : 10-05-05 21:49

Jeg skal male vores brændeovn ( udvendig )med Senotherm, enten på spray eller som maling. Hvad skal jeg bruge til at rengøre ovnen med, før jeg maler den?

snusi

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 110 point
Dato : 10-05-05 21:58

Afrvask med universal rengøringsmiddel og tør derefter over med fortynder.

Kommentar
Fra : knudsenfyn

Dato : 16-05-05 21:12

Giv det en gang grundrens til metal.

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 16-05-05 22:06

Tak for svaret dabj.

Min mand gjorde som du skrev og hvor blev brændeovnen flot. Desværre lagde han gamle lagner på gulvet istedet for aviser eller plast, så nu har vi fået støvmalet gulvtæppet men som sagt brændeovnen er flot igen

snusi