/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Flytte regnskab
Fra : pabloj
Vist : 758 gange
200 point
Dato : 10-05-05 11:35

Jeg skal flytte et regnskab i concorde C4 over på en anden maskine.
Kan jeg bare kopiere det, man skal kun kunne se regnskabet, altså ikke taste ind i det.
Det er en hastesag.

Jes

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 200 point
Dato : 10-05-05 13:48

Ja, tag en kopi af samtlige filer og undermapper og kopier alt til den anden maskine. Efter dette markes samlige filer og der vælges egenskaber = arkiv.

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 10-05-05 14:40

Tak for svaret Sygate.