/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Løn oversigt
Fra : Trine08
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 10-05-05 00:27

Hej.
Jeg søger en oversigt over hvad unge ansatte i fesk Føtex eller Netto for i timen.
Nogle der hat et link til sådan en oversigt ?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-05-05 00:32

Hej Trine80

Kan du bruge denne?? http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi?left

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-05-05 04:56

Toupie. Læg lige mærke til at det IKKE er Trine80 men Trine08 du snakker med.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-05-05 05:05

Hejsa Trine08. Velkommen på Kandu. Jeg tror ikke du behøver nogen lønoversigt eller statistik. De får alle det der hedder mindstelønnen. Denne er forskellig om man er over eller under 18 år gammel. Hvis man er under 18 år er der én mindsteløn. Er man over 18 år er der en anden. Gå ind på Google og søg på Mindsteløn, så får du tallene. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-05-05 05:10

Det sker at et firma betaler mere end mindstelønnen, men det er ikke normalt for den slags arbejde.

Accepteret svar
Fra : frueyde

Modtaget 50 point
Dato : 10-05-05 06:20

Du kan også prøve denne side http://www.jobpatruljen.dk/sw1188.asp

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-05-05 09:11

Skrevet af AJ:

Citat
Nu kommer du igen - igen - igen ind i en tråd UDEN at have én eneste kommentar til spørgsmålet.

Hvad har dit ævleindlæg med spørgsmålet at gøre? Der blev efterlyst en oversigt over hvad unge ansatte i fesk Føtex eller Netto for i timen.

Er du dum??? Idiotisk sp. JA du er snotdum

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-05-05 09:59

Arne.Jakobsen det er også rigtigt..

Undskyld Trine08, der var jeg lidt for hurtig på tasterne Velkommen på Kandu.dk

// Toupie

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-05-05 10:01

Stil dit spørgsmål til HK der sidder inde med fakta og ikke de gætterier der ellers optræder her i indlæggene:
http://www.hk.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-05-05 10:22

Linket fra frueyde er et godt link, som kan bruges.

Der står mindstelønnen pr. time for unge under og over 18 år.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 21-01-06 15:34

Tak for svaret frueyde.