/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Selskabslege til "tipskupon"
Fra : Kjeldbjerg
Vist : 8177 gange
200 point
Dato : 09-05-05 20:23

Hey
Står og skal lave en tipskupon til et serie 6 fodbold-hold, hvor man skal gætte på hvem der klarer sig bedst i diverse lege/udfordringer , dvs
Hvem kan hurtigst... : f.eks bunde en øl, spise 5 flødeboller eller spise lakridssnører
Hvem er stærkest : holde en drikkedunk i strakt arm længst tid
Hvem er højest : stable et tårn af krus

Men jeg mangler nogle lege/udfordringer at putte på, så vil gerne have nogle forslag, kravene er :
De skal helst være sjove at se på for de andre (dvs ingen ligninger der skal løses på tid osv.)

Legene skal bestå af 3 deltagere (1,X,2), og der skal kunne findes en vinder , så man kan afgøre hvem der har tippet rigtigt ved de forskellige ting.

Skal ikke kræve de voldsomme rekvisitter, da det skal foregå i omkædningsrummet efter kampen

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 09-05-05 21:08

Mest hårdfør .... længst tid under bruseren - uden varmt vand

Bedste tekniker.... samle flest ærter op fra gulvet og flytte dem over i en spand - med tæerne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-05-05 21:09

Tjah der er jo osse bold lege med f.eks. hvem der kan holde en bold igang længst med hovedet!

Måske kan I så rykke op i serie 5, istedet for at lade tiden gå med 3 halvlegs gøremål

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-05-05 21:13

Eller sæt ølflasker op på en række og se hvem der dribler igennem hurtigst og med færrest tab af de gyldne dråber!

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 210 point
Dato : 09-05-05 21:19

Bedste forward: Lav en plade med kanter og 2 huller i hver ende som mål. Hver spiller bliver nu udstyret med en forstøver. Og så gælder nu om at lave mål ved at sprøjte på bordtennisbolden eller modstanderen for at distrahere vedkommende. Remedier: to forstøvere og en bordtennisbold

Hurtigst fra omklædningsrummet : To personer står overfor hinanden med hver sin vandpistol. Ved deres fødder skal ligger en skjorte og et par bukser - eventuelt med seler. Deltagerne må ikke flytte sig fra deres plads. Det gælder så om hurtigst muligt at iklæde sig tøjet. Den der hurtigst er påklædt, må begynde at skyde. Og bliver man ramt... ja så har man tabt. Kræver to sæt identisk tøj. Det skal være så stort, at alle kan passe det. Alle 3 mod hinanden parvis - flest sejre vinder

Bedste Stopper.... Drik en øl med tamponer i munden. Ja, det siger jo ligesom sig selv.. Det er ganske simpel. Du tager de 3 deltagere. Hver skal udstyres med to - tre tamponer. Tamponerne placeres under overlæben i hver side af munden (ligesom når man er ved tandlægen). Nu gælder det sådan set bare om, hvem der kan drikke sin øl hurtigst. Jo mere man har fået at drikke, jo langsommere går det, og jo mere svulmer tamponerne op. Det ser vildt morsomt ud.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-05 23:05

Spise et 1/2 æble fra en 1/2 fyldt opvaskebalje (æblet svømmer)... og så kan du sikkert gætte dig til resten, eller hjælpe til med en los i den dertil indrettene, når han står med knoppen begravet i baljen for at spise æblet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-05 23:08

Hvem kan have flest skumfiduser i munden og stadig sige "Flying Dutchman" eller "Friske Frederik" uden at spytte ud eller synke.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 10-05-05 00:55

Hvem kan synge nationalsangen, stående på et ben og med lukkede øjne? Eller
Kimsleg: hvem kan huske flest ting under et håndklæde, hvor der befinder sig f.eks en sok, et ur, sæbe, en kam, en benskinne, en øl, en skumfidus, et par underhylere, en lighter, en pakke tyggegummi, en mobiltelefon. Man må kigge på tingene i ½ minut, så lægges håndklædet over.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-05-05 09:18

Den bedste jonglør, fx med to kartofler.
den bedste til balancekunst : Enden af en spiseske i munden, og en kartoffel på skeen, frem og tilbage i omklædningsrummet indtil der kun er én tilbage der stadig har kartoflen på skeen. Hænderne skal være på ryggen.

Godkendelse af svar
Fra : Kjeldbjerg

Dato : 10-05-05 21:24

Tak for alle svarene, kan desværre kun give point til en.
Men flere forslag er meget velkomne, skal dog siges til Tedd at klubben er nystartet, og vi ligger nr. 2