/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Kvikly.
Fra : nanahund
Vist : 3046 gange
50 point
Dato : 09-05-05 17:51

Tror i også som mig at Kvikly godt vil have kunder, men helst vil være fri for dem som kun går efter tilbudene. For mit vedkommende kan de da godt blive fri, men hvad vil de mon leve af hvis det ikke er at få kunderne ind og bruge penge.
Men hvordan ser i ellers på tilbudsaviser ? her i huset bliver de kigget, og så bliver der handlet efter hvor de har på bud af det jeg mangler. senere samlers aviser og reklamer ind af idrætsforeningen, så tjener de også lidt.
Mvh Nanahund.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-05-05 17:55

Det er da klart, at alle butikker regner med at de med deres tilbud kan lokke folk til at købe andre varer hvis de alligevel kommer efter tilbudsvarerne.

Men hvorfor du lige nævner Kvickly, må du næsten komme med en begrundelse for, for jeg tror da ikke de er anderledes på det punkt end andre butikker.

mvh dova

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 09-05-05 18:25

Hej Dova
Ja her har vi ikke fået reklame fra Kvikly i 2 uger og de sender kun ud til dem som bestiller den nu. Det har der været en del om i radioen i dag.
Mvh. nanahund

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-05-05 20:58

Nå, jeg vidste slet ikke der var planer om at stoppe husstandsomdeling af deres reklamer.
Måske er det for dyrt.
Men om ikke andet, kan du finde tilbudsaviserne på nettet.
Kan ikke lige huske siden, men mener den var som et tip her for nylig.

En lille sidebemærkning ang. Kvickly.
Jeg synes de er alt for dyre i forhold til de fleste andre supermarkeder.
og at deres tilbud ofte er lige så høje eller endda højere end normale dagspriser andre steder.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 50 point
Dato : 09-05-05 22:01

Det eneste gode ved kvickly er deres star-øl, men dem har de jo heller ikke længere... Nu må os gymnasiehippier nøjes med "Odin"

Epi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-05 00:00

får i ikke reklamer fra de forskellige - her i blandt kvickly - så brug www.minreklame.dk - herligt at postkassen ikke er fyldt med crap - og herligt ikke at skulle smide endnu mere papir væk

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 10-05-05 17:43

Jeg ved da godt jeg kan læse alle reklamerne på nettet, men der er mange som ikke har den muglighed, og det er nok dem som vil savne deres reklame.
Mvh Nanahund

Kommentar
Fra : LasseFernov

Dato : 13-07-05 18:03

Man skal jo ikke se Kvickly som en selvstændig enhed. Det er jo Coop som ejer Kvickly, samt Brugsen, Irma og Fakta.
Dessuden skal det siges at Coop tjener penge på selve reklamerne!
De enkelt producenter betaler nemli store summer for at få deres varer/tilbud på forsiden af bladet.
Vi er faktisk det land i verden som modtager flest trykte reklamer ind af døren.

Anyway... http://kvickly.dk/tilbudsavis.aspx :)

Godkendelse af svar
Fra : nanahund

Dato : 10-09-05 08:29

Tak for svaret epidedymittis.