/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Popup-blocker
Fra : epidedymittis
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 09-05-05 13:03

Min windows pop-upblocker/firewall(?) er ligesom sat ud af drift, efter jeg besøgte en side med warez. Jeg har prøvet at scanne min pc for både vira og addware/spyware, men den finder intet. Hvordan får jeg den tilbage på sin plads?

Mvh Epi

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-05-05 13:27

Har du prøvet at kigge i dit sikkerhedscenter om ikke den bare kan aktiveres?
Hvis ikke skulle du nok få jkørt en Hijackthis så du kan få renset helt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-05-05 16:15

Start/kontrolpanel/Windows firewall
Her under generelt skal der være prik i: Slået til
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 09-05-05 18:05

Du kan også i Internet Explorer trykke: Funktioner og blokering af popup vinduer
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-05-05 21:57

Tak for svaret pallebhansen.

Den stod på "mellem" og er nu på "høj" Indtil videre har jeg ikke oplevet nogle uønskede vinduer!