/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
modsatte at slange sig
Fra : katfm
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 08-05-05 22:15

jeg har det problem at jeg ikke ønsker at tabe mig, men vil gerne tage på.
jeg lider (ja lider) af at have et utroligt hurtigt stofskifte, lige meget hvad jeg spiser, kan jeg ikke tage på
er der nogen der har nogle råd, for hvordan man tager på?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 22:20

hvis du ikke er unormalt tynd og ranglet så er det jo kun godt - men tal med din læge og få en henvisning til diætist - eller kontakt vægtkonsulenterne - de sidste hjælper også med at tage på - det er der ikke mange der tænker over

Kommentar
Fra : susanne76

Dato : 08-05-05 22:23

Mener det er et tema i denne uges IFORM...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-05-05 22:26

Styrketræning og proteiner.

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 08-05-05 22:35

tak jeg kigger lige i IFORM

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-05-05 00:17

Du kan gøre det, at når du har spist, drikker du noget proteindrik, fx. Herbalife. Det kan du jo i princippet gøre mange gange om dagen, men det er nok en god idé at henvende dig til en af konsulenterne. Der er også ande proteindrikke, der er billigere. Om de har samme virkning, ved jeg ikke.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 100 point
Dato : 09-05-05 00:37

Masser af måltider hver dag. og en masse motion, og en sund døgnrytme. Sov ikke længe, men stå tideligt op og sådan.
Hold op med at ryg. Spar på kaffen.
Køb mad du kan lide, altså forkæld dig selv, så du virkelig for lyst til at hente noget fra køleskabet. Ala køb en god ost, som du spiser som snack sammen med noget lækkert frugt eller sådan.
Ha cakaomælk i køleren eks.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 09-05-05 01:14

Få en henvisning fra lægen til at købe proteindrik så koster det under en tredjedel

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 09-05-05 07:25

Tag kontakt til vægtkonsulenterne (som meritdk skriver) eller din læge - selv om du er tynd, risikerer du at få problemer med kolesterol, blodsukker, mv. hvis du bare "kommer i munden" af søde eller fede sager.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 09-05-05 11:26

tak for de mange gode råd

Godkendelse af svar
Fra : katfm

Dato : 09-05-05 11:26

Tak for svaret Trine08.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-05-05 12:23

Protein pulver som supplement til kosten. 3 gange om dagen

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 09-05-05 15:21

jeg har ikke den store respekt for protein pulver, for jeg har prøvet det i en måned og det hjalp nada