/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Reset DragDrop?
Fra : nikolaj_holm
Vist : 539 gange
120 point
Dato : 08-05-05 18:01

Hej.

Jeg er ved at lave et spil hvor jeg bruger dragdrop funktionen meget og har sat mine billeder til OleDragMode: Automatic og har sat kasserne til OLEDropMode: Automatic, så billederne bliver i den kasse jeg dropper dem på, men så kommer mit problem.

Når jeg så vil lave en "Nyt spil"-funktion skal jeg jo have spillefladen tømt igen for billederne.

Er der en funktion der kan dette?

Eller er der en funktion der kan lukke spillet ned og så åbne det bagefter igen?

På forhånd tak.

Nikolaj

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 120 point
Dato : 20-11-05 19:19

I denne lille billigbog (99 kr.) kan du læse en del om drag and drop og reset af dit spil (evt. med gentegning)
Start på Visual Basic 6.0
Af Jakob Kristiansen
ISBN: 87-7843-466-1
April 2001
270 sider
DKK 99,00
Du kan se titlen her: http://www.libris.dk/vp.asp?isbn=87-7843-466-1
Jeg har leget lidt med de eksempler som er i bogen.

Godkendelse af svar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 20-11-05 22:16

Tak for svaret emesen.