/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gem spørgsmål
Fra : ds23
Vist : 367 gange
1 point
Dato : 07-05-05 23:45

Hej
Jeg har lige skrevet et spørgsmål (windows-printer)
afsluttet med point,
SÅ SIGER DEN : gem spørgsmål, klikker, og væk er spørgsmål.
H.F.er spørgsmålet "gemt"
/steen b.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 23:50

Når du vælger gem spørgsmål, bør den lige vise det du har skrevet og du skal igen vælge gem eller ret. Nåede den ikke noget af det igennem. Havde du de point du ville satse på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 23:52

Først skriver du spørgsmålet og bestemmer hvor mange point, så trykker du OK. Så får du lejlighed til at gense dit spørgsmål og evt. rette det. Hvis du på denne side trykker GEM så er spørgsmålet gemt. Du skal ikke bare klikke. du skal sikre dig at du klikker det rigtige sted. At dette spørgsmål er gemt, tyder dog på at du godt kan. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 23:52

Men jeg har også været ud for at tabe et stillet spørgsmål.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-05-05 00:39

Ja, kandu har sine egne veje. Jeg skrev en kommentar i mit spørgsmål, trykkede send og ventede til det var gået igennem. Så lukkede jeg ned for det. Da jeg så gik ind i det igen ved den næste kommentar, var den kommentar jeg havde skrevet der slet ikke. Men heldigvis havde jeg kopieret det, inden jeg trykkede send, og det var der stadig, så jeg kunne bare sætte det ind igen. Men irriterende, det er det. Tjekkede du, hvor mange point du havde, inden du gemte det? Og hvis du gjorde, er de der så endnu?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 08-05-05 00:53

Hej Arne og emesen.

Nå. Jeg gav point (200) Men har nok glemt at klikke i start-
cirkelen?.
Men hvor er mit indlæg?
Jeg kan se der er 4 indlæg+ dette her i tråden, jeg har sendt 2+
dette, og spørgsmålet
men kan kun læse jeres indlæg.
/steen b.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 08-05-05 01:03

Hej Jette.-
Der var langt mere end 200 point.
Men jeg tjekker dem.
/steen b.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-05-05 03:40

Det er en rigtig god idé, når du skal skrive noget på kandu, at du så tjekker hvor mange point du har inden du stiller spørgsmålet, dernæst kopiere det du har skrevet over i word eller i en mail, du opretter til det samme. Og så tjekke, om spørgsmålet er øverst i "seneste 23". Hvis det er der, behøver du ikke se efter, om dine point for det er væk, for det vil de være. Men når det forsvinder undervejs, plejer pointene også at forsvinde, og så er det med at komme igang med at skrive til kandu og forklare det hele, og så sige, at man gerne vil have sine point tilbage. Så får man det. Men også selv om det ikke er dit eget spørgsmål, du har skrevet i, så kan inlægget godt forsvinde ud i æteren, for aldrig at blive set mere. Og så er det bare om igen, hvis det er noget, man gerne vil have til at stå der. Men stol aldrig på, at noget er der, før du har set det mindst en gang. Folk kan også skrive et spørgsmål, om mens man så er ved at svare dem, trækker de spørgsmålet tilbage igen. Så forsvinder alt det man havde skrevet og sendt også. Men det er kun, hvis fyren har trukket spørgsmålet tilbage, inden du har trykket send.
Sov godt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 07:39

hvis dit spørgsmål er gemt vil du kunne se det i "din historik" - har du kigget der ????? - er det der ikke så er der nisser på kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-05 08:23

Her alle spørgsmål hvori strengen ds23 optræder. Du laver blot en søgning i kandu.dk's søgefelt øverst til højre på siden. Jeg har her søgt på strengen : +ds23 i "Alle emner"

Citat
1 06/01 160 Motor (27) Fritidssejlads
2 04/12 200 V40 problem med klima anlægget ventilation (2) Biler
3 01/12 100 Ang. tip Oliefilter til Volvo Penta MD7B (14) Fritidssejlads
4 04/08 70 Xantia (19) Biler
5 08/04 200 køkken (13) Biler
6 02/03 200 Tomgang Volvo b230f, bosch LH 2.4 (5) Biler
7 07/02 100 citroen xantia 1.8i 16v 1997 (7) Biler
8 25/11 20 Problmer med Peoguet 106 xsi (6) Biler
9 11/11 200 Bælg til stern powr drev (8) Fritidssejlads
10 16/04 Fornyelse af campingpas (6) Camping
11 06/04 20 Hvor køber man turboladere til sin bil? (7) Biler

[1-11] af 11

En søgning med : +ds23 +printer* giver intet resultat !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 08:40

haha - netop molo - enten er spørgsmålet godt gemt eller spørger har dbl profil

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-05-05 11:37

Spørgsmålet er nok blevet væk eller tabt under afsendelse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 12:51

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-05-05 15:42

Mirit, det sker faktisk med jævne mellemrum, at en tekst bliver væk "under transporten". Det har ikke det fjerneste med dobbeltprofiler at gør. Sprøgsmålet er der jo slet ikke, iflg. Molo's søgning.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 15:43

jajaja rolig nu jernjette - lol det var emesens bemærkning der fik mig til at grine - kunne lige se en konvolut på vej til kandu

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 09-05-05 13:14

Hej til alle.

Mange tak for jeres svar og bemærkninger.
Nu vil jeg tage mig sammen til at skrive mit spørgsmål
en gang til. (husker copy)
M.v.h.
/steen b.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 1 point
Dato : 10-05-05 20:48

God metode til at gemme det man lige har skrevet lige inden "guldkornene" sendes.
Du står i skriveområdet > ctrl+a og så ctrl+c > nu "hænger" det skevne i udklipsholderen og kan sættes ind i notesblok og gemmes. (ikke word) eller sættes ind igen og sendes.
Er du i tvivl om det er med så tryk lige på opdatér (F5) når du har copieret det.

Godkendelse af svar
Fra : ds23

Dato : 25-05-05 16:56

Tak for svaret emesen.
Det samme til jer andre.
mvh.
steen b.