/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Til syllemus
Fra : Jernladyen
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 07-05-05 20:10

Hej syllemus.
Jeg synes, dit tip ang. WSPA var et rigtig godt tip, der burde have haft 5 ***** af alle. Desværre kunne jeg ikke bedømme det, men her har du de fem stjerne fra mig, det burde have haft.

WSPA gør et utrolig godt arbejde. Bl.a. er de grunden til, at bjerggorillaerne igen er i fremgang. De var elles ikke ret mange tilbage. Jeg tror, det var omkring 5-600. Også ulvene gør de et godt stykke arbejde med, selv om de ikke kan forhindre nordmændene i at skyde dem. Men det er kun et par stykker af de dyrearter, de hjæper verden over. For sølle 50 kr pr. mdr. kan man vælge at hjælpe de forskellige dyrearter. Men man kan selvfølgelig også nøjes med at give dem et beløb som gave.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 20:16

Jette -> det er vi da enige om, men det KUNNE jo være at de der fik lov at bedømme syllemus's tip ikke syntes at det var et tip? Alle der har mindste interesse i dyr, er blevet tæppebombet med TV-reklamer for WSPA igennem det seneste år, så hvad nyt eller tip er der i syllemus's tip? Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 20:19

hahaha - til syllemus under andre dyr faldt mig lige i øjnene - sorry syllemus

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 07-05-05 20:22

Nåh, jeg har nu ikke registreret nogle reklamer. Indrømmet det trænger ikke så hurtigt ind, når der er nogle der vil have penge.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 20:27

qfha -> Hvis du kun har DR1 og TV2 er det OK. Men stort set alle andre TV-kanaler har sendt reklamer for WSPA. Bl.a. med en Psykotisk Bjørn og en Chimpance der er lænket til en mur og også udviser psykotisk adfærd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 20:29

gfha

Det er nok fordi du ikke har interesse i dyr, du ikke er blevet tæppebombet med TV-reklamer

Jernladyen

Det er pænt af dig at give syllemus point, jeg mener det.

Men du havde da muligheden for at bedømme tippet, der var kun 3 der havde bedømt, da du skrev denne tråd.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-05-05 21:16

Nå, jeg prøver igen. Jeg har ellers skrevet smøren og sendt den af sted en gang.

Arne, det er en uendelig lille del af WSPA's arbejde, man ser i reklamer. Og efter min min mening, kan man ikke blive mindet for meget om deres arbejde. Hverken deres eller andre dyreforeningers. Sådan en som Forsøgsdyrenes værn" har slet ikke råd til at reklamere. Og de gør også hvad de kan for deres små beløb. Og det er såmænd også lige meget, for de flest lukker ørerne/øjnene for reklamer. Tiden kan da bruges væsentligt bedre end til at sidde og kigge på "falske" reklamer. I det hele taget er det ikke alle, der bruger mange min. på at se fjernsyn. Især ikke de kanaler med reklamer.

Ans, jeg kunne ikke komme til at bedømme. Ikke engang ved at logge ud og ind igen. Jeg prøvede flere gange.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 07-05-05 21:20

jernladyen- mange tak!

Hvad fanden forgår der her, det må i sku` meget undskylde....???!!!her prøver man at være lidt seriøs og så er der nogen skvaderhoveder her, som ikke fatter en skid af det hele. arne.jakobsen mener det ikke er et tip, hvad fanden er det så??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 21:21

syllemus - rent faktisk er det en opfordring - men heldigvis en af de gode

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 07-05-05 21:24

Ja, den er god med dig miritdk!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 21:31

syllemus - Jeg er helt klar over din dybtfølte interesse for dyr og deres vilkår. Jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt noget negativt om det. Blot synes jeg at dit tip IKKE er et tip, idet det i forvejen vil være kendt af alle dyreelskere.
Det svarer lidt til at en eller anden lagde et tip der hed: Vil du være en god Socialdemokrabat? Og teksten så var:
Meld dig ind i partiet på www.socialdemokrabaterne.dk

Dit tip viser at du er engageret i sagen. Intet andet.

Accepteret svar
Fra : syllemus

Modtaget 60 point
Dato : 07-05-05 21:39

Ja, jo, men det kan jo diskuteres. Uanset hvad, synes jeg det er et godt tip, også selvom om vi er blevet tvangsindlagt med wspa-reklamer på tv.
Nå, nu vil jeg tage til min søsters 30 års fødselsdag og indtage nogle genstande og så må i have en hyggelig aften her på Kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 21:42

I lige måde syllemus. Kan I hygge jer. Og fortsat god weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 21:49

Citat
Jette -> det er vi da enige om, men det KUNNE jo være at de der fik lov at bedømme syllemus's tip ikke syntes at det var et tip? Alle der har mindste interesse i dyr, er blevet tæppebombet med TV-reklamer for WSPA igennem det seneste år, så hvad nyt eller tip er der i syllemus's tip? Hilsen Arne

Måske du skulle have tænkt på det, de gange hvor du selv har uddelt point til tip du mente, der var blevet undervurderet af ANDRE brugere..

Du er saftsusemig så dobbeltmoralsk, at det driver af dig *smileyen findes ikke*

http://www.kandu.dk/dk/spg/61494
http://www.kandu.dk/dk/spg/63957

Ps. Lod med vilje være med at finde mere end to links. AJ har det nemlig svært med at blive tæppebombet med hans egen lort*L*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 22:03

creamygirl -> Nu kommer du igen - igen - igen ind i en tråd UDEN at have én eneste kommentar til spørgsmålet. Derved lægger du dig uhyre tæt op af Klumme/Krummen.

Jeg har ikke i denne tråd sagt noget som helst negativt til Jette om at hun vælger at give syllemus point.

De 2 tråde du henviser til, viser at jeg har gjort det samme som Jette gør i denne tråd. Nemlig at give nogle velfortjente point til folk der er blevet bedømt af folk der hellere skulle have undladt at bedømme noget de ikke har forstand på.

Du og dine svinske venner, har i jeres jagt på mig efterhånden udviklet et sprogbrug som mange andre end jeg synes er gået langt over stregen.

Hver gang nogen tillader sig at skrive dette til jer, vender I kanonen imod disse Kandu'er.

Så fat det dog! I har med jeres svinske personjagt kørt jer selv op i et hjørne.

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-05-05 22:04

Tak for svaret syllemus. Rigtig god fornøjelse i aften.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 22:06

jette du skulle ikke give syllemusen point din nød - jeg ville jo drille hende - syllemus i den kategori - loooooooooooooooooooool

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-05-05 22:09

Selv nød, mirit Og jeg er ikke en nød - jeg er en nøddeKNÆKKER, nød.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 22:13

Jette

Jeg kan godt forstå, at du lukker nu.

Jeg fik ikke selv muligheden for at bedømme syllemus tip.

Jeg er en af dem, der ikke bliver tæppebombet med reklamer så meget abonnerer jeg ikke på

God fornøjelse til syllemus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-05-05 22:19

Hej Ans.
Næh, det er ærgerligt, at det ikke kun er de kandu'er, der interesserer sig for dyr, der kan bedømme det. Det er jo igen det her med at lade "bolden gå videre" når det er noget, man ikke interesserer sig for/ved noget om. Men folk, der elsker point, lader jo nok ikke chancen gå fra sig, til at få 5-10 point mere.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 08-05-05 09:15

Sålænge der er et problem i denne verden som WSPA kan gøre noget ved, er det en meget god idé at fortælle vidt og bredt om det. Det er et tip, der er mere end guld værd og det kan man langt fra sige om andre tip på kandu.
Støtter dem selv med et fast månedligt beløb og jeg har tænkt mig at forhøje det. I øvrigt kan det jo trækkes fra i skat op til 5000 kr.
om året er det vist. Så er det jo noget mere at give af. NÅ!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-05-05 15:48

Som talt ud af min mund, mulberry. Dejligt, at der er flere med den indstilling.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-05-05 08:19

PSYKO-AJ

Hvad er det for et hjørne du ævler om?? Jagten på dig..... LOOOOOOOOOL Din sygeligt opblæste indbildskhed fornægter sig stadig ikke.

Så interessant er du edderbroderemig ikke, men du er en svinsk person, der som fluelort bare skal tørres væk, hvergang du viser dig.

Og bu ber jeg dig een gang for alle om at henvise til, hvor i helvede det står, at et indlæg i en tråd SKAL referere til spørgsmålet i tråden?

Det står INGEN steder, og er udelukkende et produkt af dine psykopatiske regler, som jeg og andre vil skrupskide på.