/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sne i Power point
Fra : kajsvaj
Vist : 874 gange
100 point
Dato : 07-05-05 16:59

Jeg mangler en animation som kan bruges i power point. Det skal være en med sne i stil med den vi ser på flg. link

http://www.animationfactory.com/video/backgrounds/holidays_events/10372b/

Den er jo meget flot men koster desværre kassen.

Point gives til den flotteste.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 07-05-05 17:42
Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 07-05-05 18:30

Resultatet i det nederste link ser ok ud, desværre haves psp (paint shop pro?) ikke. Men kom frisk med flere billeder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 19:18

kajsvaj kig i dine temporary internet files - så få du billedet du havde i din tråd efter at have været inde på siden - husk copyrighten !!!!!!

Accepteret svar
Fra : NoName7620

Modtaget 100 point
Dato : 07-05-05 21:15
Godkendelse af svar
Fra : kajsvaj