/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Hankatte
Fra : newface
Vist : 1557 gange
500 point
Dato : 07-05-05 15:35

Letter en hankat ben,ligesom en hund??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 15:39

Nej, men den vender bagenden til, og strinter bagud når den vil markere på noget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 15:42

Guud ... har den en vendbar - Det er nok al det kattejelq der gør den så flexet LOOL

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-05-05 15:43

Nej! og det gør kaniner og høns heller ikke!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-05-05 15:47

klumme!
Du ville forbavses, hvis du så hvordan hunde parrer sij!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 15:48

Valde

Det har jeg set - Takk - Hvis jeg var en hund, så var det fandme slut med at "parre" sig LOOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 15:49

For f....... da Klumme

En hankat tisser altid bagud (den har jo "værktøjet" siddende der), men når den vil markere, sætter den sig ikke ned, men står op mens den tisser på det den vil afmærke på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 15:53

Nåååå - Okay - Hva fanden ved en bybo om dyrerigets tissemandsplaceringer og udformninger. Jeg har engang set et eller andet dyr med modhager på krabaten. Det er fandme smart, så hænger hun sgu på den, når han er inde i varmen LOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 15:57

Klumme, det har en hankat også, modhager på den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 15:58

om ikke andet så er det er totalt overraskende og ikke mindst munter indslag fra newface

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:04

Har den modhager???

Det eneste jeg har er dobbelhager, og det får sgu ikke den udkårne til at blive liggende længere

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 510 point
Dato : 07-05-05 16:24

EN HANKAT "LETTER" IKKE BEN, MEN SIDDER NED OG TISSER.

NÅR DEN SKAL AFMÆRKE TERRITORIE "STRINTER" DEN STÅENDE,
DET GØR HUNKATTEN IØVRIGT OGSÅ.

MVH AG112

Godkendelse af svar
Fra : newface

Dato : 07-05-05 20:22

Tak for svaret AG112.