/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke slette en film jeg har på HD
Fra : jensogvita
Vist : 598 gange
50 point
Dato : 07-05-05 01:01

Når jeg vil slette en film jeg har på min HD bliver pc langsom og når jeg vil slette filmen, skriver den at den bruges af et andet program, hvordan sletter jeg den...?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-05 01:12

Prøv at lave et tomt txt dokument i samme mappe som filen og så marker både den og filmen og så slet?

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 07-05-05 01:12

http://www.docsdownloads.com/download/drdelete.zip

her henter du dr.delete, det skulle gerne løse problemet... Dejligt nemt at bruge, og meget effektivt..

Håber det løser det for dig

Lyhne1

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 07-05-05 01:19

Haløjsa.
Prøv at starte i fejlsikret tilstand, så er der en chance for at det program der blokkerer filmen ikke starter, så burde du kunne slette filen via stifinder.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-05 01:57

Er det filer eller film du snakker om ?? gå ind i denne com fin filen frem højreklik på den omdøb den og tryk på slet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 07-05-05 02:08
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-05 09:35

Genstart din komputer, og som det første gå ind i stifinder og slet filmen.

Kommentar
Fra : lionpar

Dato : 07-05-05 10:28
Godkendelse af svar
Fra : jensogvita

Dato : 07-05-05 11:06

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-05-05 14:25

Det var da så lidt. Altid glad for at kunne hjælpe.