/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
P2P - Danske MP3 ?
Fra : CLAN
Vist : 874 gange
118 point
Dato : 05-05-05 11:48

Hejsa
Ja så bevæger vi os vel lidt rundt i det "grå" område
Først var der Napster så kom Kazaa og WinMX alle sammen mere eller mindre heldige, efterhånden som de blev benyttet af flere og flere brugere.
Spørgsmålet er hvilke P2P program (eller andet) har du/I bedst erfaring med... hvad angår Danske artister inden for den musikalske verden, når man skal "bruge" en Dansk MP3 fil?
Det skal lige tilføjes at DC++ ikke tæller med i dette spørgsmål (inkl. de 3 ovenfor nævnte programmer)

Mvh - Søren

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 05-05-05 12:05
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-05-05 14:49

Ja, ja... men
Citat
Herunder følger en liste over programmer som jeg kunne finde i skrivende stund og som alle indeholder spyware.

Vær opmærksom på at listen ikke nødvendigvis er fuldstændig.
Du kan derfor ikke gå ud fra at programmer, der mangler på listen, er spywarefri:

Audiogalaxy
BearShare
Bittorent (visse versioner)
Blubster
eDonkey
eMule
Filenavigator
Filetopia
Freewire
Grokster
Imesh
KaZaA
KaZaA Lite (indeholder ikke spyware, men er en ulovlig version af Kazaa)
LimeWire
Morpheus
Overnet
OneMX
P2P Networking
Xolox

Kilde: http://www.spywarefri.dk/artikler2.htm

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 118 point
Dato : 05-05-05 18:17

Prøv DC++ Det er det absolut bedste, men lidt sværere at bruge end mange af de ovenstående programmer.

http://www.soft32.com/download_15504.html der er ingen spyware, eller andet uønsket materiale.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-05-05 18:30

Knock, knock... læs lige mit spørgsmål... som inkludere
Citat
Det skal lige tilføjes at DC++ ikke tæller med i dette spørgsmål (inkl. de 3 ovenfor nævnte programmer)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-05-05 20:39

Nå det var ikke mange bud der kom frem... bortset fra eMule (som har Spyware) så det var et rigtigt dårligt forslag
DC++ kender og har jeg, derfor var det ikke med i spørgsmålet, som nævnt i indledningen, men det er det eneste brugbare svar på denne streng... så selv om det ikke "gælder", ja så er det det program som fortjæner de sølle 118 vingummibamser
Hygge til jer alle sammen - out there
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 05-05-05 20:40

Tak for svaret epidedymittis.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-05-05 15:03

nå hva faen... hvis du HAR DC++ er det så ikke os godt nok? Der er jo ekstremt mange danske hubs?