/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvad pudser man støvler med?
Fra : wezzler
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 05-05-05 11:10

Hello

Jeg giver selvfølgelig mine fodboldstøvler en omgang en gang imellem, så de holder længere. Jeg plejer at købe det de har i div. sportsforretninger til ca. 40 kr, hvilket virker udemærket.

Men er der ikke noget sted det er billigere? Evt. andet produkt?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-05-05 11:29

De skal jo vaskes, tørres og så have læderfedt. Har I ikke en læderforretning i nærheden? Der plejer man at kunne købe læderfedt i større portioner og det sænker jo som bekendt prisen. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-05-05 11:33

Du kan bruge almindeligt lædersværte som du kan få billigst i de fleste supermarkeder.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 05-05-05 11:42

Her er lidt om vedligeholdelse af fodboldstøvler

http://www.e-handelsfagskolen.dk/sportsite/sko/fodbolds.htm

Nu ved jeg ikke hvor ofte, du køber for 40 kr. , men hvis du er tilfreds så fortsæt.

Det er da muligt at du i et supermarked eller hos en skomager du kan få det billigere.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 05-05-05 13:40

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-05-05 13:48

Selv tak