/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MESSENGER afinstallering
Fra : johnnyp
Vist : 1855 gange
50 point
Dato : 04-05-05 22:45

HJÆLP.. Hvordan sletter jeg en konto toltalt og af installerer messenger. Problemet er at jeg har skiftet e-mail og har været inde og lukke den gamle konto. Men får stadig når jeg installerer Messenger igen den gamle konto frem.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-05-05 23:00

Sådan Fjerner du Messenger fra Windows XP
Tryk på Start->Vælg Kør->kopier nedenstående tekst
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-05 23:02
Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 06-05-05 17:55

Hej
Har prøvet med følgende: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

men lige meget hjælper det, når logger på igen er min gamle mail der igen.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 06-05-05 19:14

jeg går udfra du har WinXP og at du er administrator, hvis ikke log på som administrator.

Jeg kom til at slette ikonet fra START - PROGRAMMER og den var/er væk ved genstart

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 06-05-05 19:58

Ja til XP og administrator

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 06-05-05 20:05

har du forsøgt at fjerne ikonet i programmer ?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 06-05-05 21:26

Prøv at kør et registreringsdatabase oprydningsprogram : http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html

..eller slet hårdt og brutalt programmet fra stifinder

..og led i registreringdatabasen efter nøglen/-erne og slet disse.

Filer der ikke kan slettes ? :
Citat
Nu bestemmer du, hvilke filer der skal slettes

Du har oplevet det så tit. Der er en fil du vil have slettet, men din pc stritter imod, og vil ikke give dig lov. Du forsøger alle mulige tricks for at overliste din computer, men nej, den er sejlivet.

Nu har vi løsningen, og den hedder Dr. Delete. Det drejer sig om et meget lille program som er nemt at bruge. Åbn Dr. Delete, tast filen i i delete-boksen eller find den ved at browse derhen. Klik på delete-knappen, og væk er den. Dr. Delete har gjort sit job. Dr. Delete vil først forsøge at slette filen uden genstart, men er filen i brug, så skal der en genstart af pc'en til før filen er borte. Du skal så lukke computeren og genstarte. Hent programmet her. Læg det på dit skrivebord. Tjek zip-filen med din virusscanner. (Det skal du gøre ved alt du downloader). Åbn zip-filen og læg programmet hvor du ønsker det. Dr. Delete er den perfekte "doktor" til fjernelse af genstridige spyware-filer.

Et program som Dr. Delete skal benyttes med yderste forsigtighed. Du skal virkelig være klar over, at det er den rigtige fil du fjerner, og du skal være helt klar over om den bruges til andre programmer. Det kan få fatale følger, at fjerne en fil man nu engang ikke skulle have fjernet. Der er jo ofte en grund til, at din pc (eller virusscanner) ikke bare vil acceptere at en bestemt fil slettes. Spywarefri.dk fralægger sig ethvert ansvar for brugen af Dr. Delete.

http://www.dslreports.com/r0/download/387897~efbe5f139ddc8d43a72aff9cc6340c23/DrDeleteExeandSourceRARSFX.zip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 06-05-05 22:23

MOLOKYLE: ..eller slet hårdt og brutalt programmet fra stifinder ( som skrevet så gjort ) derefter
reg. oprydningsprogram - genstart reg. oprydning - genstart og ikke flere problemer. Så point til dig.

Tak til alle for hjælpen ( svarene )

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 06-05-05 22:23

Tak for svaret molokyle.