/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ny scooter 30
Fra : batman1
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 04-05-05 22:03

er der nogen der kan bidrage med erfaring, jeg står for at skal købe en ny scooter 30, og har tidligere haft en cpi popcorn, jeg ved ikke hvad c står for men jeg føler at pi står for pisse irreterende, ( undskyld haha ) jeg ønsker at købe et produkt der er pålidelig og er betydelig bedre kvalitet end cpi. jeg har kikket lidt på Peugeot speedfight, er der nogen der har erfaring med den???

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 04-05-05 23:17

Nope, men det er en model der har kørt i mange år og derfor nok har overstået sine børnesygdomme. Jeg selv har haft en Aprilla, som jeg var ekstremt glad for. Den startede altid og kørte både sommer og vinter. Den kørte uden problemer 70 km i timen uden at der var gjort noget ved den. Forhandleren spurgte faktisk om jeg ville ha den som den kom fra fabrikken, eller om jeg ville ha den gjort "Dansk". Jeg valgte selvfølgelig som den kommer fra fabrikken.

Held og lykke med jagten
Xircom

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-05 09:19

Jeg hat Pgo dr bic den er jeg ganske tilfreds med
Mvh Sune

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-05-05 14:05

Peugeot speedfight er da udemærket, men ville hellere købe feks. en Aprilla, eller Piaggio eller Gilera
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kurtnyborg

Dato : 08-05-05 14:27

Prøv Honda sfx.Det er solidt og godt kram og til at arbejde med