/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
God MP3 afspiller?
Fra : o0LouiSe0o
Vist : 405 gange
50 point
Dato : 04-05-05 19:32

Jeg vil gerne ud og købe en god MP3 afspiller. En lidt større en af slagsen, altså en med harddisk. Måske en 20-40 GB.
Jeg ved at en IPOD er god, og har hørt Creative også har lavet nogle gode nogle i en ordentlig prisklasse. Jeg ved godt at det selvfølgelig afhænger meget af hvad jeg har brug for. Men hvis der lige er nogen der har noget at bidrage med, nogle gode råd eller erfaringer, ville det være skønt. Vil jo gerne have noget ordetligt, men også i en ordentlig prisklasse.

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 04-05-05 20:06
Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 04-05-05 23:29

Min kæreste har en ipod mini. Der er kun ros at sige om den.
Men det vidste du jo godt

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 04-05-05 23:33

Hej,

Jeg synes denne her fra Toshiba, slår Ipod fra Apple. Prøv at læse om den på dette link.
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4544

Mvh
Xircom

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-05-05 15:46

Jeg har selv en zen micro. den er rigtig fed. du får rigtig meget for pengene. og i adskillelige test slår creatives zen micro, appels ipod mini. Så vælg zen micro. rigtig fed.

Et godt råd: Køb den med 5 gb. for der fordu oplader og alt det der med. hvis du køber 4 eller 6 gb, for du ikke oplader med. og skal købe det ved siden af. så køb 5 gb.

Kommentar
Fra : jensogvita

Dato : 07-05-05 01:12

Jeg vil helk klart foreslå en Iriver ... Har selv en med 40 GB .. den er suveræn kan både optage i wav og mp3 op til 320 i kvaliteten, desuden har den indbygget radio og slår Ipod op til flere timer i batterilevetiden ... Tjek evt. www.edbpriser.dk

God fornøjelse

Kommentar
Fra : jensogvita

Dato : 07-05-05 01:13

Jeg vil helk klart foreslå en Iriver ihp-140 ... Har selv en med 40 GB .. den er suveræn kan både optage i wav og mp3 op til 320 i kvaliteten, desuden har den indbygget radio og slår Ipod op til flere timer i batterilevetiden ... Tjek evt. www.edbpriser.dk ... der er vist kommet en ny model med farveskærm ... til samme pris ...

God fornøjelse