/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Angående regcleaner. Unknown!
Fra : Sygate
Vist : 339 gange
18 point
Dato : 04-05-05 14:56

Jeg har lige kørt min regcleaner. Den fandt så kun 1 problem, den anbefalede man slettede. Det gjorde jeg så.

Men den fandt også 2 andre problemer, som den beskriver som "Unknown".
Hvad ville i gøre i den situation? Det kribler i fingrene for at slette dem.

De hedder begge noget med:
HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\42071714-11d1-8..

Og under Value hedder de deskspan.dll og fde.dll

Slette eller ikke slette?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-05-05 15:07

Jeg ville oprette et gendannelsespunkt og slette.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 18 point
Dato : 04-05-05 20:06

Haløjsa
Et gandannelsespunkt kan jo kun gendanne systemfiler, så det hjælper ikke en dyt.
Det bedtse er at lave en backup af registreringsdatabasen, da det jo er et entry i databasen der bliver slettet.
WinXP:
Kilk 'Start', klik 'Kør', skriv 'regedit' uden plinger, klik OK. nu åbnes registreringseditoren.
Sørg for at 'Denne Computer' er markeret.
Klik 'Filer', klik 'Eksporter', så åbnes en filbrowser (Stifinder), giv filen et navn og gem den et sted du kan få fat i den igen.
Hvis der senere så opstår problemer, gør du nøjagtig det samme, men vælger blot 'Importer' i stedet for.

So is das lille harddisk.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-05-05 20:09

Undskyld 'bedtse' skal selvfølgelig være 'bedste'.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 04-05-05 23:13

Tak for svaret til et 13 tal

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-05-05 07:24

Sorry. Der dummede jeg mig.
Gambrinus