/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hjælp til at finde kassevogn el lign
Fra : snaptil
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 03-05-05 17:44

hejsa
jeg skal have købt mig en kassevogn/varevogn/ el lign på gule plader til under 20.000 kr. nogen der kan finde nogle gode link til en bil.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 03-05-05 18:19

Hej Snaptil!

Det er ikke det helt store problem at finde en billig kassevogn!

http://www.bilauktion.dk er der tit billige kassevogne.

Der er auktion hver Onsdag, auktionen starter klokken 17.00, adressen er Roskildevej 111 i Ringsted/Benløse.

Tri

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 03-05-05 18:54

Den Blå Avis kan du f.eks se disse: http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=47622

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 03-05-05 22:26

eller prøv www.bilbasen.dk

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 03-05-05 22:33

Er du i tvivl om hvilken bil din vil købe, kan jeg f.eks anbefale en Toyota Previa.
Den kan købes for under 20.000 og så får du en god bil for prisen- har selv haft en.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-05-05 00:17

Kan så bestemt ikke anbefale Toyota Previa, okay, de kører da rimeligt, men søg i bilrubrikken her på siden på det mærke, der er nogen spørgsmål om problemer og ikke mindst vanvittig dyre reparationer og reservedelspriser, især på ting der vedrører undervogn, fjedre, støddæmper, bagtøj m.m.

Men billig, stabil kassevogn, VW Transporter den gode gamle model, (ikke Caravellen fra 92-og frem), billig i drift og reservedele (hvis det er nødvendigt)

men kig i Den Blå Avis, der er rigtig mange vare/kassebiler.

mvh dova

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 04-05-05 19:42

Dova.
Ja, jeg deler ikke din mening, men kan selvfølgelig kun snakke for mig selv, da jeg aldrig haft problemer med min Previa. I øvrigt synes jeg da at Previaen har meget bedre køreeneskaber en Transporteren(den gamle model). Om så reservedelene koster lidt mere og hvad så. Nå man køber bil bør man ikke nødvendigvis gøre det ud fra om hvor meget reservedelene koster, det er vel lige så vigtigt at vælge bilen ud fra køreeneskaberne. Og skulle jeg vælge mellem de to modeller, ville jeg klart vælge Previaen. Den har bedre køreeneskaber, flottere design, bedre komfort, gode sædder o.s.v.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-05-05 20:46

hey har faktisk kigget på både previa og transporter. ufordelen ved previaen var at den havde ruder, og jeg ønskede ikke mit indhold i bilen udstilt. så jeg havde fundet en vw.
men søgte så under dba.dk for at finde nogle flere lignende, til under 20.000, men det var svært. og så var det jeg stillede spørgsmålet her!!!
men som jeg kan se, kan i også kun finde databaser men ikke nogle biler til under 20.000 med langt til syn osv

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 04-05-05 22:01

snaptil
Ok, men held og lykke med din søgning.

Annuller spørgsmålet
Fra : snaptil

Dato : 28-02-06 14:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål