/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Min mor`s ÅND
Fra : Annehvid
Vist : 972 gange
50 point
Dato : 03-05-05 13:15

HJEMMESIDE www.ingehvid.dk

BILLEDERNE KAN DU SE PÅ HJEMMESIDEN OVENOVER!!!

Jeg mistede min elskede mor for et ½ år siden .... vi var MEGET knyttet til hinanden, vi havde også flere aftaler hvis hun gik hen øg døde , så ville hun kontakte mig fra den anden side.
Og jeg har da også set hende i forskellige skikkelser, men aldrig har jeg set eller oplevet noget lignene som skete for en måned siden.
Jeg tog et billede for en lidt over en måned siden,
Ikke normalt jeg bar går ud og ta fotos af himlen, men noget sagde mig at jeg skulle.
Da jeg tog det første billede ser lig igennem linsen noget meget stærkt hvidt, jeg tager cameraet ned og ikke ind i displayet det så sgu underligt ud.
Jeg skynder mig at tage et billede mere, nu er linsen helt dækket til men kraftigt hvid lys , jeg kigger på himlen ...der er intet jeg kigger på disp. nu kan jeg se et ansigt i profil .... WOW jeg skynder mig at tage et billede mere.... MEN DER ER INTET.
Har Du oplevet noget tilsvarende GIDER DU SÅ GODT AT SKRIVE OM DET!!!! BILLEDERNE

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-05-05 14:05

Hej, Annehvid.
Jeg mistede selv min mor sidste sommer, og jeg har stadig en nær kontakt til hende. Men ikke noget, der manifesterer sig i billeder eller lignende, som andre kan se.
Jeg har været inde på din hjemmeside før, -og nu har jeg så kikket på den igen. Men jeg kan ikke finde de billeder, du omtaler. Hvis det da ikke er de tågede profiler mod nattehimlen... For os andre ligner det jo nærmest lidt damp, der siver ud i natten fra et varmt og vådt hus...

Dine kontakter til din mor er jo ikke beregnet som en slags "bevis" overfor andre på, at din mor stadig eksisterer. Dine kontakter er til for dig og hende. Og de vil vare ved, så længe I to har brug for det. --Jeg synes heller ikke selv, jeg er klar til at slippe min mor endnu.

Men samtidig må vi være bevidste om, at både vi og vores mødre bliver forhindret i at komme videre i tilværelsen. Vores mødre er jo også på vej til en ny proces, som må vente så længe vi kræver dem. Og de venter jo gerne... Af kærlighed til os.
Prøv at stå med ansigtet mod solnedgangen. Luk øjnene og ret dine tanker og følelser mod din mors sjæl. Du vil få en respons. Men den er kun for dig, og du kan ikke vise den til nogen.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-05-05 14:14

Kære Birgitta,
Tak for dit svar.
Du har ret at det skal ikke være et bevis det er jeg blevet mere bevidst om og skal også lige ha det rettet.
Det er min vudering der gælder ikke Jeres men jeg er stadig interreseret i at høre hvad i siger til dem og om I har oplevet det samme.
Jeg er ikke her for at bevise noget ... men var Bare så meget op at køre da jeg så de billeder så jeg bare sku vise dem .
Håber du forstår dette *S*
Er glad for at høre du har kontakt til din mor også.
Og nej jeg vil aldrig slippe hende ...
For den dag jeg så gør det er jeg også parat til det.
Knuss Anne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-05-05 14:29

Kære Anne. Når du oplever kontakten til din mor, så prøv på at koncentrer dig om HENDE... Lad være med at tænke på at vise det til andre eller fortælle om det. Det er lidt "irriterende" for din mor, at du ikke fastholder kontakten, når hun forsøger at kommunikere med dig......
Hun har noget, hun vil sige dig..

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-05-05 15:43

Vise mig??
Hvad mener du Birgitta ..
Og jo det er meningen jag skulle lave denne hjemmeside det er hun slet ikke irreteret over *S*
Men hvis uhn fortæller dig at der er noget hun vil vise mig ... så ville hun jo heller ikke kunne ha gjort det uden denne hjemmeside
K.H. Anne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-05-05 17:08

Hun har noget, hun vil sige dig...

Jeg skriver ikke noget om at "vise dig"

Det er IKKE hjemmesiden, der er noget galt med.
Men selve det øjeblik, hvor hun forsøger at nå dig. Hun anstrenger sig meget for at komme igennem til dig, og når I så får kontakt til hinanden, så bliver du alligevel så overrasket, så din overraskelse "forstyrrer" kontakten... Du skal koncentrere dig om HENDE, -hvor hun er nu og hvad hun vil sige dig. -Hun bruger hjemmesiden -og måske mig- til at fortælle dig det.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-05-05 17:09

Iøvrigt så er det bestemt ikke skyer Birgitta .... der er noget du har misforstået .. kunne da aldrig drømme om at sætte billeder ind hvis jeg vidste at det var skyer!!
Eller for den sags skyld RØG ....
Der var intet og når jeg siger intet mener jeg INTET!!
Hvordan kan du tro det bare er skyer?
Jeg har fået billederne analyseret af en Professionel og de er ægte nok *S*
M.V.H Anne

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-05-05 17:12

ok tak fordi du sagde det Birgitta ... det skal jeg huske fremover ... du har ret at jeg fokusere meget på selve oplevelsen og ikke hendes meddelse ..
Knuss Anne

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-05 17:18

Anne, koncentrer dig om det væsentlige: Din mor har noget, hun vil sige dig.

Du er helt forvirret, rolig nu... Jeg har intet skrevet om at jeg tror, det er skyer...

Jeg VED at de billeder er til DIG! For at du skal vide, at din mor er der og hun forsøger at få kontakt til dig. Du skal koncentrere dig om HENDE.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-05-05 17:20

Fint, -vi krydsede hinanden. Men jeg (hun) er så glad for at du har forstået det. I er et skridt nærmere en god kommunikation.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-05-05 18:35

(((((((((((Birgitta))))))))))))

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 03-05-05 18:36

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-05-05 14:13

Hej, Anne. Tak for accepten af mit svar.

Jeg tror på, at det lykkes dig at fokusere på din mor så I fortsat kan have hinanden.
Jeg har ikke nogen betydning i den sammenhæng.

Men jeg har få gange før oplevet at blive "brugt" til budskaber fra afdøde til deres pårørende. Det er dog første gang, at det har været fra en helt fremmed.

At din mor og de andre har valgt at "bruge" mig, skyldes nok, at jeg er så "nem". Jeg kræver ikke nogen form for bevis fra dem. Jeg véd, de er der. Det er nok.
Det er meget krævende -tit umuligt- for afdøde at levere en eller anden slags fysisk bevis for, at de stadig eksisterer, -til de efterladte. Og for det meste gør det alligevel ikke nogen gavn. For de efterladte kommer bare til at fokusere på fænomenet i stedet for på den afdøde. Ligesom du selv gjorde.

Hav det godt, og hils din mor fra mig.

Jeg sætter flueben fornede, så du fortsat kan kontakte mig, hvis du får brug for det.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 04-05-05 16:18

Jeg Bliver lidt nysgerrig Birgitta ...
Har du msn ?
Du skal bare sige fra hvis det er .... *S*
Men jeg tror vi 2 kan bytte mange erfaringer *S*
Knuss Anne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-05-05 16:28

Næ, Anne, jeg har ikke msn...tror jeg... Ved ikke rigtig, hvad det er for noget...

Men pas på igen, at du ikke mister fokus...
Jeg var kun lige en slags signal for at lede dig i den rigtige retning... Nu skal du selv fortsætte.

Du er tilbøjelig til at lade dig aflede fra kontakten til din mor.. --Er du nået til at mærke sorgen over hendes død, -uden at flygte fra følelsen?

Det er for svært at fokusere på din mor hvis du stadig må flygte fra den overvældende sorgfølelse...