/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Bredbånd: TDC eller Cybercity?
Fra : Perege
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 02-05-05 20:55

Hvad siger I til overskriften?

Overvejer at skrotte Stofanet, men ved ikke om det skal være et skifte til TDC (1024/128 Kbit - 359.- pr. måned) eller Cybercity (1024/128 Kbit - 360.- pr. måned).

Hvad synes I?

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 02-05-05 20:59

Med cybercity er der og så fri telefon til fastnet.

mvh John

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 02-05-05 21:01

hej
jeg har tdc det virker ok
ligesom deres kunde service er ok
cyberity kender jeg ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-05-05 21:05

Du må hellere kigge her før du beslutter dig. Artiklen taler for sig selv.

Selv om jeg hader at indrømme det så er TDC den mest stabile udbyder jeg har prøvet og bortset fra enkelte snothvalpe i supporten så er de faktisk meget kundevenlige.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-05-05 21:06
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-05 21:06

CC vil være mit bud. Ikke nok med at du også senere kan vælge fri telefoni (hvad jeg ville fra start) men CC er også de eneste som har Boost hvis du en weekend vil skru'e op for 'blusset'

1. http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/telefoni_tilbud/index.phtml#ppsb570
2. http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/telefoni_tilbud/index.phtml#ppsb570

Held og lykke med valget
Søren

NB: Har selv CC

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-05 21:08

NB: CC benytter TDC's net... så det er lige så stabilt som TDC.
De gange CC har været nede i mine 6 år kan tælles på en hånd... og der er stadig fingre at ta' af

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-05 21:10

Bjarne du er ikke den eneste (med alderen), mit link nr. 2 skulle være http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/boost/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-05-05 21:12

Det er TDC's net, men ikke deres udstyr på centralerne og det er som regel der problemerne opstår.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-05 21:14

Bjarne... jeg har som sagt ikke haft problemer hvad det angår + de ej heller har 'snotvalpe' i supporten. Jeg har til enhver tid blevet behandlet pænt... og hurtigt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-05-05 21:14

Pyh! jeg var lige ved at bestille plejehjemsplads.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-05-05 21:21

Cybercity 2048/128Kb At betale 394krMd.

Jeg har haft CC i 4 Md nu, og er helt tilfreds. I begyndelsen havde jeg fat fat i dem 2 gange, fornuftige og flinke mennesker at tale med, men jeg kom også fra Tiscali fæhovederne, og de havde ikke ret meget at byde på.
Må jeg hermed anbefale CC, ret kraftigt endda.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 02-05-05 21:23

Jeg anbefaler kraftigt CyberCity.
Har haft dem i godt 1 år, og det er bare KANON service. Der var noget galt med at jeg ikke kune booste min internet forbindelse (som man kan med cybercity), og det tog dem 10 minutter at finde ud af det var min router, og 1,2,3 så havde de sendt en ny afsted til mig... Hvis det ikke er god service, så må du kalde det hvad du vil ;)

Og så kan man som sagt også få ret billig telefoni med Cybercity :)

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 02-05-05 21:23

TDC har jeg og jeg ville aldrig tage andre. Min kæreste har CC og der er ofte problemer. Jeg har ALDRIG haft problemer med TDC.

Det skal også lige siges at hvis du ringer til CC´s support eller kundeservice, tager det en evighed at komme igennem.
SMåting som dem er værd at have med i betragtningen hvis du spørger mig.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 02-05-05 21:24

Hmm.

Alle sammen meget fine og hurtige svar. Er stadig i tvivl når I nu ikke er enige
Men det kan man jo ikke være med sådan et spørgsmål. Der er jo fordele og ulemper ved alt.

Vil kun satse på bredbånd UDEN telefoni. Skal bare være hurtigt og rimelig problemfrit (hvilket Stofanet efterhånden IKKE er mere). Egentlig noget skod-bånd

Er også interesseret i at høre om begge teleselskabers "Gør det selv" er nemme at finde ud af.

Er nu også kommet i tvivl om hvem der skal have de 50 point

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 02-05-05 21:26

Jeg ville bestemt vælge CyberCity, der har du mulighed for telefoni som de andre siger. Det koster 99 kr pr mdr, og så taler du frit hele døgnet rundt til alle fastnetsnumre.

Ligesom det faktisk også er meget nemt at installere Så der er ikke noget at komme efter. Jeg er meget tilfreds med mit Cybercity, jeg var ikke i tvivl da jeg skulle vælge mellem Tdc og CyberCity. Så vælg Cyber De er bedre til pengene, og der er som sagt også mulighed for telefoni, så kan det altså ikke gøres billigere nogen steder. End ikke hos Tdc.

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 02-05-05 21:27

Det er meget nemt og installere med en Gør-det-selv! Det er bare nogle kabler der skal sættes i, og der er guide med til det :)

Men jeg kommer altså i gennem meget hurtigt med cybercity, ved ikke hvorfor i andre oplever det tager lang tid...

Men det er jo hvad du selv syntes der virker fornuftigt der er det rigtigt... :)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-05-05 21:29

Har haft CC og det fungerede upåklageligt, men har nu TDC da det bliver betalt af mit firma. TDC skruede forøvrigt også hastigheden op til det dobbelte på størstedelen af abonementer her d. 1. maj uden merbetaling.

TDC Bredbånd - kom hurtigere til alting
Få nu endnu mere for pengene, når du bestiller TDC Bredbånd.
Fra 1. maj har vi fordoblet hastigheden på størstedelen af alle bredbåndsforbindelser - uden at hæve prisen.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 02-05-05 21:31

Vrææl

Havde jeg point nok, ville jeg give Jer alle 50 point.

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 02-05-05 21:34

Hehe.. Jeg behøver ikke points ;) Jeg overlever nok uden...

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-05 21:36

Perege:
Hvis du ikke kan finde ud af hvem der skal have pointene, vil jeg godt have lov at anbefale mig selv,

da jeg nemlig samler på point. Mit svar var jo informativt og klart bedre end både CLAN's og især BjarneD's.

Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 02-05-05 21:40

Tak for svaret Keldd.

Sorry I andre. Tog en hurtig beslutning.
Følte mig presset c",)

Nej, bare pjat, Keldd

Tak for hjælpen alle. Kanon.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-05-05 21:40

Jeg tror forresten at både CLAN og BjarneD bliver lagt i seng henne på plejehjemmet klk.21:30

så de må ikke være oppe længere. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-05-05 21:41

YEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS..... Så kører CC og TDC bussen igen....

Jeg har Cybercity både adsl og telefoni her og det virker bare.... Har haft CC siden ´01 og har ikke haft TDC fastnet lige siden 1001 kom frem.

Men har som sagt nu Cybercity med det hele(så at sige) og det har jeg IKKE fortrudt...

mvh
Taliskoko

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-05-05 21:44

Selvtak Perege, den taktik vil jeg bruge fremover,og held og lykke med dit valg af udbyder.

Hilsen Keldd

BjarneD og CLAN >>

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 02-05-05 21:44

Keldd > Syntes ikke dit var mere informativt end nogen af de andres, tror bare du er for optaget af points...

Men valget er truffet, og håber du gør dig godt af at vælge CyberCity... Held og lykke Perege!

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 02-05-05 21:48

Rolig nu, venner.

Dette er et forum hvor det gælder om at hjælpe andre.

Ikke nogen konkurrence-side

Og det drejer sig kun om 50 point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-05 21:49

Keldd du lyver, du har ikke haft CC i 4mdr.

Citat
Keldd Dato : 24-02-05 13:28

Jeg skifter til Cybercycity i morgen

Perege

Du kan også se på denne side

http://www.teleprisguide.dk/forside.asp

så kan du i forhold til dit forbrug finde det, der passer til dig.

Hilsen ans, der har TDC

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-05-05 21:49

TeWeE:
Det er nemlig rigtigt, mit liv består af at tælle point,

men helt ærligt, så aner jeg ikke hvor mange jeg har,

og intet er mig mere ligegyldigt end de fjollede point.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-05-05 21:53

ans:
Nå, det var da ikke et bøsseskud ved siden af så'n ca.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-05 03:04

Har Keld nu scoret uretmæssige point igen igen!! Skide pointmongol!!