/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
now / absolute musik
Fra : algreen
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 02-05-05 16:42

hvornår stoppede absolute musik..?? hvilket nr var det sidste..??
hvornår stoppede absolute lets dance...?? hvilket nr var det sidste...???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-05-05 16:54

Luk de ene af dine spørgsmål inden der bliver svaret på det andet........ Spar dine points

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-05 17:49

Absolute Music gik op til 29 (danske)
Absolute dance gik op til 37 (danske) stoppede i 2002

Der er udgivet Absolute music og dance fra EVA Records også, som går højrer op... men det er udenlandske udgaver:
http://www.absolute.nu/showalbum.asp?aid=37

Du kan desuden søge på alle albums du ønsker via siden: http://www.freedb.org/
Det er fra samme side de fleste programmer henter oplysninger om albums, artister osv.

Godkendelse af svar
Fra : algreen

Dato : 02-05-05 22:09

Tak for svaret CarstenGP.