/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Peter Lundin (500 Point)
Fra : gril
Vist : 787 gange
50 point
Dato : 02-05-05 01:35

Hvem kan ikke huske det interview med Peter Lundin hvor han sider og maler sig sort i haldendet af hans fjæs det kan de fleste nok. Men kan man ikke gense det igen et eller andet sted?

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-05 02:24
Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 07-05-05 12:43

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 14:25

Det var så lidt... Takker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:36

Hvor fanden blev de resterende 450 skarpe af. Det man lover skal man holde LOOL

Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-05-05 17:46

Det jeg søgte var et VIDEO interview med Peter Lundin jeg skriver også (kan man ikke GENSE det igen et eller andet sted) derfor for du kun 50 point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 17:50

Nåååå det fremgik ikke så klart at jeg fattede det, at det skulle være en videooptagelse.

Det er bare ok gril - Var osse bare lidt for sjov - Jeg kan ikke bruge de point til noget alligevel. LOOL

Klumme