/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Neonlys
Fra : Pornsim
Vist : 310 gange
41 point
Dato : 01-05-05 17:52

Hvad skal jeg købe for at kunne montere neonlys og hvordan gør jeg??.. (Gerne adresser på hjemmesider hvor jeg kan købe ting jeg skal bruge for at kunne montere det..? Tak!

Med venlig hilsen Simon

PS: Det er til en PGO Comet.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 01-05-05 18:27
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 41 point
Dato : 01-05-05 20:10

Du skal helst tilslutte dem, så de altid slukkes med nøglen, dvs. du skal ud og se bag dit forskjold, og finde en ledning på tændingslåsen der kun leverer strøm når tændingen er sat til, denne ledning trækkes til et sted hvor du sætter en sikring og en kontakt der leverer plus til dit neonlys/diodelys. Den anden ledning fra lyset som er minus, forbindes fast til stel et sted.
http://www.dioder.dk/index.aspx
VH Palle Hansen
http://www.dioder.dk/index.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Pornsim

Dato : 03-05-05 18:18

Tak for svaret pallebhansen.