/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
konvertering af videoklip
Fra : solgaard
Vist : 426 gange
300 point
Dato : 01-05-05 15:32

Hej alle..

Jeg har en mpeg-4 fil som jeg skal ha konverteret til noget der kan afspilles i WMP

nogen der har et link til et freeware program der kan klare den lille opgave.?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-05-05 15:42
Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-05-05 15:44

Tryk på pilen til højre for "vælg filoverførsel" og vælg derefter: "windows media encoder"

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-05 15:54

linket virker ikk

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-05-05 15:58

Det virker fint hos mig.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-05 16:00

ok virker også her nu.. er ved at hente

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-05 16:57

den kan ikk konvertere filen.. det er som om at det ikk er en videofil.. men den virker fint på mobilen..

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-05-05 17:11

Hejsa
dette her virker i Windows XP

klik start >>kør >>regedit >>
gå til
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\Settings
ny >>streng værdi
som skal hedde EnableDVDUI >> dobbeltklik på værdien og skriv yes
eller højreklik på værdien og rediger og skriv yes

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-05 17:19

hmm det virker heller ikk

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-05-05 17:25

underligt, har du haft genstartet computeren, hvis ikke så se om det gør udslaget.......

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-05 17:28

ja det har jeg desværre os prøvet..

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-05-05 18:08

herfra

denneher måske så
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=68

hent codec ved at klikke på billdet (eller der hvor der skulle have været et)

i 3. sidste indlæg står

Free DVD Codec giver dig mulighed for at kunne afspille DVD film på din computer uden at skulle invistere i diverse dyre DVD programmer. Når du har udpakket programmet og kørt setup-filen, skal du klikke på "Start"/"FreeDVD Codec Installer Version 1.0" for at aktivere Codec. Nu er det så muligt at afspille DVD film i en hvilket som helst afspiller du måtte ønske

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-05 20:26

det virker desværre heller ikk. det eneste jeg har kunnet afspille med er quicktime.. men ville altså meget gerne hvis det kunne lade sig gøre med WMP

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 300 point
Dato : 21-10-05 12:55

denne her kan
http://www.winmpg.com/

konvertere fra mp4 til avi, avi kan mediaplayer afspille

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 12-03-06 13:23

Tak for svaret dk.