/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan sletter jeg indholdet på en hjem~
Fra : stjuma
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 01-05-05 13:48

Hej.

Jeg har fået lavet total kaos på min hjemmeside. Nu vil jeg gerne have slettet alt indholdet på siden, men hvordan?
Jeg bruger FrontPage 2000 og Firefox.

mvh

Steen.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-05-05 13:52

Du ved jge ikke om der er noget særligt med Firefox, men du sletter vel via dit upload program(fto) eller via din udbyder hvis du uploade gennem dem.(?)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-05-05 13:54

Sry... har lige læst spørgsmålet igen og kan ikke hjælpe... da jeg ikke kender FP2000 eller firefox. Men det er vel bare at starte forfra med en ny index side og så kopier det du vil genbruge derover i... ?

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 01-05-05 13:54

Hej talisko.

Da jeg har FrontPage Extension, kan jeg ikke bruge FTP-program.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 14:04

Kontakt din host's Webmaster ..eller søg i sitets FAQ/Forum ...eller vælg en ny udbyder

Vælger du en ny udbyder ? ..men vel beholde din 'gamle' URL ? Så overskriver du blot din index.html fil med en ny; der blot omstiller til den 'nye' udbyder

Hvordan ?

Se her :

Kode
<html>
<head>
<title> Viderestil efter 3 sekunder til DMI</title>
<meta http-equiv="refresh" content="3;url=http://DIN_NYE_SIDE.HTML">
</head>
<body style="background-color:#000000;">
<span style="color:#ffffff;margin:45%;">Viderestiller...</span>
</body>
</html>

..hvor DIN_NYE_SIDE.HTML selvfølgelig er URL'en til din nye udbyder

Siden stiller videre i løbet af 3 sekunder. Tiden kan du ændre i parameteren :

content="3;url=http://DIN_NYE_SIDE.HTML"

Til f.eks. :

content="0;url=http://DIN_NYE_SIDE.HTML">

..hvilket omstiller siden øjeblikkeligt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 01-05-05 14:13

Hej Molokyle.

Hvad har min udbyder at gøre med at jeg har lavet "ged" i systemet?
Ja jeg spørger bare!

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 14:16

stjuma -> Ingenting, men en udbyder der ikke tillader adgang via FTP er sgu ikke mange potter pis værd i mine øjne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 01-05-05 14:19

Hej Molokyle.
Jeg har 2 andre webhoteller ved samme udbyder, men der er der ingen problemer. FTP adgangen har jeg selv fravalgt, da FrontPage Extension giver mig flere muligheder.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-05-05 14:23

Du bør da kunne slette sider via din udbyder, ligesom når du oploader eller hvad?????? Hvem er udbyderen?

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 01-05-05 14:27

Hej.

Det er Webhosting.dk, men jeg kan ikke finde noget i deres faq.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-05 14:29

Det burde ikke være et problem, når du kan styre Frontpage Extension.
Eller gaber du over for meget?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 14:33

Erstat alle dine filers indhold med koden :

Kode

</???>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 14:34

Prøver igen :

Erstat alle dine filers indhold med koden :
Kode

</???>

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 01-05-05 15:57

Du skal vel bare gøre orden i din hjemmesidekopi på din PC og derefter oploade filerne via FrontPage hvorefter hjemmesiden synkroniseres.
Janus

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 01-05-05 16:38

Jeg kan ikke hjælpe dig men jeg har et link til en der kan hjælpe dig Prøv ham
han kan det tror jeg
informatech@jubii.dk

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-05-05 16:52

Hejsa

i frontpage klik på filer >>"åbn websted" >>angiv url til din hj.side husk at få http:// med
(http://www.dinhj-side.dk)

derved redigere du online på din hj.side
du højreklkker på de filer/mapper du vil have slettet og klik på filer >> "gem"

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-05-05 16:52

Kunne man se siden, så vi kan forstå hvad total kaos betyder... Er det foran eller bag skærmen den er gal?????

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 01-05-05 17:17

Åbn FP
lav et websted på din comp
Filer >importer >fra websted>peg på din hjemmeside som du vel kan se.
Importer alt.
Ret eller slet skidtet og gem det.
Filer>udgiv>peg på adressen hos din udbyder>hak i "udgiv alle.............">
udgiv.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-05-05 19:42

stjuma / steen!
Du må have en adresse til din hjemmeside, som du up-loader til, en såkaldt ftp adresse.
Start din browser og skriv så: ftp://*********** (altså din adresse til siden.
Nu får du en boks frem, hvor du skriver din adgangskode og password, og dasker til "ENTER" tasten.
Nu skulle du gerne få en oversigt over dit indhold på hjemmesiden. Marker det du vil slette og tryk på DEL tasten. Så skulle siderne gerne blive slettet.
Du bør dog nok hurtigst muligt lægge en ny index side ind der forklarer at hjemmesiden er under ombygning.
Når du lukker ned afbrydes FTP automatisk.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 13-05-05 22:06

Tak for svaret emesen.