/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Tjekke om lyden virker, uden højtalere?
Fra : Labtec
Vist : 612 gange
39 point
Dato : 01-05-05 11:58

Jeg har ikke nogen højtalere endnu. Jeg vil gerne vide om jeg har installeret mit lydkort korrekt.

Er der nogen måde at få lyd ud af sin computer på, uden at have højtalere?

Jeg bruger IE xp home, engelsk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-05 12:08

hovedtelefoner har du ikke et headset?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-05 12:10

Hvis der ikke er gul advarselstrekant i enhedshåndtering under lyd, burde det være installeret korrekt

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 01-05-05 12:28

Ok. Men kan der slet ikke komme lyd ud af en computer uden højtalere eller et headset? (Måske et dumt spørgsmål, men det kan jo være der er en indbygget skod højtaler et sted)

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 01-05-05 12:28

Ok. Men kan der slet ikke komme lyd ud af en computer uden højtalere eller et headset? (Måske et dumt spørgsmål, men det kan jo være der er en indbygget skod højtaler et sted).

Det er en stationær.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 49 point
Dato : 01-05-05 12:31

Desværre! Der er en lille pc højtalere til fejl beep det er alt!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-05-05 12:35

Har du heller ikke indbygget højttalere i din monitor?

Det er jo en nødvendighed at have en lydgiver for at høre lyden, lige som det er nødvendigt at have en monitor, for at kunne se billedet.
Det er jo logik for perlehøns med kludesko!

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 01-05-05 12:45

Rolig nu severino. Du behøver ikke tale ned til mig.

Det er også derfor jeg spørger om der på alle stationærer er indbygget en højtaler.

Godkendelse af svar
Fra : Labtec

Dato : 01-05-05 12:46

Tak for svaret tedd.