/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
finde ud af hvor gl en mobil er?
Fra : janinna
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 30-04-05 23:17

har købt en motorola t720. hvordan finder jeg ud af hvor gl den er?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-05 23:35

find modelnummeret inde i - ring til forhandler eller motorola ( eller skriv en mail ) - så får de det oplyst - altså hvornår den er produceret

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 30-04-05 23:36

Du kontakter motorola.

Din telefon har et serienummer. Det oplyser du, så kan de fortælle dig hvornår telefonen er produceret

Citat
Kontakt Motorola på 4348 8005 hvis du ønsker oplysninger om:

Produktsupport
Hjælp til brug af dit Motorola produkt eller til kontakt til kundeservice.

Produktoplysninger
Oplysninger om Motorolas produkter inden for mobiltelefoner, personlige kommunikationsenheder og tilbehør.

http://www.motorola.com/dk/

Hilsen ans

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 05-05-05 09:47

hej da jeg ikke kan dele point mellem jer,og selv om miritdk svarerede lidt hurtigere. vælger jeg at give point til ans ,da hans besvarelse var med nr og mail adresse. tak begge 2.

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 05-05-05 09:48

Tak for svaret ans. god ide med tlf nr og mail adresse.sparede mig lidt besvær.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-05-05 09:50

helt fint og fortjent - janina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-05-05 11:02

Tak janinna

Jeg er en hun og ikke en han

Hilsen ans

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 05-05-05 11:06

hej havde slet ikke tænkt på om det var en mand eller kvinde , håber ikke jeg har fornærmet dig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-05-05 11:10

Nej slet ikke