/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tamponer...
Fra : rwo
Vist : 930 gange
50 point
Dato : 30-04-05 22:50

Hej

Er der nogen, der har erfaringer med de billige tamponer fra Fakta, "krop & sjæl".

Er kun kendt med de dyre, men gode Tampax...

Og her er jo virkelig mange penge at spare.

Hilsen fra

rwo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-05 22:59

helt fint at lægge spørgsmålet under andet fritid

Bortset fra det er det vel hip som hap - hvis man ikke lige er overfølsom for et eller andet stof der er tilsat !

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 01-05-05 09:20

Hej

Kan kun sige prøv dem..

Jeg har prøvet dem og synes de er meget bedre..

smor

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-05 10:20

Ja der er da ikke andet at gøre end at prøve dem ellers kan du jo også købe en pakke vat og rulle selv hi hi
Mvh Sune

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 10:26

Sunowich

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 01-05-05 11:37

Hej!

Efter min mening, er de lige så gode som tampax, men det er selvfølgelig ikke sikkert du synes. Men det er da et forsøg værd at prøve...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 01-05-05 21:46

Jeg må ærlig indrømme,at jeg har ikke den gode erfaring med billige tampax, især ikke dem fra Føtex og Aldi, Fakta's har jeg dog aldrig prøvet, måske, måske ikke. Men ellers må du til at købe når de er på tilbud, det gør jeg, og der er altså tit meget at spare

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 01-05-05 22:31

ok.. Kan du uddybe, hvilke problemer det var??

Er det sugeevnen, holdbarheden eller??

Jeg er meget betænkelig ved at prøve dem, men alligevel nysgerrig for, om nogle til den halve pris fungerer...

rwo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-05 22:56

Hvis ikke det er fordi de koster en formue kan jeg ik' forstå at du ikke bare ser at få købt nogle Du ka jo alligevel ikke selv "føle" om det er noget for dig før du prøver dem selv og der er jo også forskel på anatomi fra den ene til den anden
såe du må en tur i føtex Er det ikke dem med " fuld tilfredshed eller pengene tilbage" *SS*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-05 22:58

Ups Ikke Føjtex men fakta
Hi Sune

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 22:59

Hold nu din bøtte Suno. Det har du jo ikke en stand forskid på. Køb dig en pakke og prop 5 i munden. Selv med din anatomi må de da kunne stoppes ind LOOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-05-05 00:31

Klumme nu ve' jeg jo ik' lige noget om din anatomi men hvor mange skal der mon til at lukke r.... på dig. hi hi
Søde Sune

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 50 point
Dato : 02-05-05 09:36

Jamen jeg syntes at sugeevnen var helt af H... til, plus at de fnulrede væk lige så stille. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Men jeg synes at Tampax har absolut den bedste sugeevne, holdbarhed når man har den i brug osv osv. Så jeg holder mig altid til dem, jeg sørger som sagt bare for at købe når de er på tilbud, det sker ikke så tit, men det sker.

Jeg kan virkelig ikke svare på, hvordan dem i fakta er, men jeg må nok indrømme at jeg tvivler på, at de er bedre end de andre billige mærker. Men OK, nu er der jo mange der er tilfredse med OB's tamponer, dem bryder jeg mig virkelig heller ikke om. Synes de er underlige, og ret klamme at der ikke er noget hylster... :-/

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 02-05-05 12:58

Tak for svaret pipzi.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 02-05-05 17:14

Det var så lidt. Håber du finder ud af det med dem fra Fakta... Jeg skriver hvis jeg engang tør prøve dem

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 21-05-05 13:54

Jeg har nu afprøvet dem fra Fakta, og må faktisk sige, at jeg blev forbløffende godt overrasket, jeg overvejer stærkt at købe disse igen. Så dem kan du roligt prøve. Eneste ulempe ved dem, er at man kan ikke smide indpakningen i toilettet, som man kan ved Tampax.