/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
startproblem i fugtigt vejr
Fra : softeyes
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 30-04-05 15:48

min pgo big max har svært ved at starte når den har stået f.eks. en nat i fugtigt vejr. når den så endelig starter vil den ikke tage så meget gas, og hvis går den ud. Den er forholdsvis ny og mekanikeren siger han ikke forstår hvad der er galt. Om vinteren er det helt galt og kan næsten slet ikke starte.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-04-05 18:13

Det er jo nok mest hvis motoren er kold, som giver problemer.
Den skal jo indstilles korrekt på luftskruen, men det kan jo nok også hjælpe at give den en størrer startdyse, hvis problemet da ikke er fordi startdysen eller dens huller er stoppet.
Men hvis knallerten er under 1 år eller du har klaget inden for det første år, så SKAL sælgeren jo afhjælpe problemet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Hot_Anarki

Dato : 08-02-06 12:27

Hej softeyes...

Alle pgo har meget svært ved at køre når det koldt.. og vis du siger den står ude når det koldt er det fordi der skal karbu-renz i benzin men det kan også være fordi at benzin frysser i bund karet.. du kan købe noget der er godt til det i harald-nyborg.... det er mit svar håber du kan bruge det

m.v.h kenneth