/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
skift til cypercity
Fra : denizkkk
Vist : 1707 gange
50 point
Dato : 30-04-05 10:55

jeg har allerede internet og telefoni hos tele danmark og vil gerne skrifte til cypercity hvor de har et tilbud med fri taletid til alle fastnet
men mit spørgsmål er om jeg stadigvæk skal betale penge til teledanmark

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 60 point
Dato : 30-04-05 11:05

Hejsa.

Nej, når du bestiller hos Cybercity, kan du vælge at få dit nr flyttet med, så opsiger de dit abonnement hos TDC, efter at have fået en underskrift fra dig. Så efter ca 30 dage fungerer dit telefoni hos Cybercity. Jeg fik internettet efter allerede et par dage, og telefoni efter en mdr.

Så nej, du skal ikke betale til TDC stadig, Cybercity bruger bare stikket hos TDC, uden du skal betale for det.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-05 11:06

Øhhh! Hvad mener du med at skulle betale til TDC? Selvfølgelig skal du ikke det, ikke når du lader CC overtage dit abonnement. Hvor lang opsigelsesperiode du har, ved jeg ikke.
Har selv CC med fri telefoni, og er super glad for det

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-05 11:07
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-05 11:09

Sidst men ikke mindst

Citat
Vil jeg stadig få regninger fra mit nuværende teleselskab?
Nej, med Cybercity Telefoni vil både dit abonnement og dit forbrug blive afregnet med Cybercity.

Fra http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/spoergsmaal_og_svar/abonnement/

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-04-05 11:10

Man har en mdrs opsigelse hos TDC..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-05 11:15

denizkkk... husk lige på, det rent faktisk er pipzi som besvare dit spørgsmål, ikke mig - jeg hælder bare lidt "guf" på
OK... altså 1 md. hos TDC, hvilket jeg af gode grunde ikke kan huske, da jeg har haft CC i +5 år.
Sjovt nok så var det TDC der i tidernes morgen måtte installere rå kobber her i huset - for CyberCity

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 30-04-05 11:21

men jeg hade bare hørt at men stadigvæk skulle betale penge til tdc fordi men brugte deres ledninger

Godkendelse af svar
Fra : denizkkk

Dato : 30-04-05 11:22

Tak for svaret pipzi.

også tak til dig claen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-05 11:22

Nope... passer ikke, hvilket også står omtalt på de link, jeg henviser til

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-05 11:23

Fjong
Hygge til jer begge
Søren

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-04-05 11:24

Nej, man betaler intet til TDC. Det er ved nogle selskaber at man gør det, men ikke hos Cybercity, så skift du bare over til dem. De er ret gode :)

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 30-04-05 11:37

jeg takker