/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Handel
Fra : ladywear
Vist : 462 gange
200 point
Dato : 29-04-05 19:08

Hvor faar vi bedst dette ud ?

Til rette vedkommende.

Tillad os at præsentere os selv, vi er en lille fabrik beliggende i Thailand, vi laver pynte puder i meget høj kvalitet, og til de bedste priser.
Vi tillader os at sende dem et godt tilbud paa en af vores best sælger pynte puder.
Str. paa denne pynte pude er 38 X 38 cm og med lynlås paa bagsiden.
Total antal af farver/modeller ca 200 og der kommer nye til hele tiden.
Vi sælger denne pynte pude i kasser med 500 stk blandet farver/modeller pakket i plastposer med 3 stk i hver.
Prisen for en kasse med 500 stk pynte puder er kun 27500 Thai baht, ca 4000 dkr eller 8 kr stk.
Vi kan ogsaa lave puder for dem i de str de vil have.
Venligst mail eller ring til os hvis de ønsker fler foto og har nogle Spørgsmaal.

Med venlig hilsen

Leo peter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-05 19:16

Åhhh nu igen.............................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-05 19:18

ladywear

Kontakt Netto, Fakta eller Aldi.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 19:30

- eller Jysk (sengetøjslager) http://www.jysk.com/
Jeg har rettet lidt i din tekst:

Citat
Til rette vedkommende.

Tillad os at præsentere os selv. Vi er en mindre Thailandsk fabrik der fremstiller bl.a. pyntepuder, med meget høj kvalitet, til de bedste priser.

Vi tillader os at sende dem et godt tilbud på en af vores bedst sælgende pynte puder.
Str. på denne pyntepude er 38 X 38 cm, udført med lynlås på bagsiden.

Det øjeblikkelige udvalg består af ca. 200 forskellige farver/modeller, og der kommer nye til hele tiden.

Vi kan sælge disse pyntepuder i kasser á 500 stk. assorterede farver/modeller, pakket i plastposer á 3 stk.

Prisen er 27.500 Thai baht, svarende til ca. 4.000 DKK, eller 8,00 kr./stk.

Vi kan også fremstille puder for dem i de mål De måtte ønske.

Venligst mail eller ring til os, hvis de ønsker flere informationer og finder vores tilbud interessant.

Med venlig hilsen

xxxxxxx

Ladywear - vi har vist været inde på det før i forb. med beklædning. Kunne du ikke lægge nogle links her, det gør det hele lidt mere troværdigt.

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 19:31

og så skal "de" i trediesidste linie være med stort d "De"....

mvh berpox

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-05 19:36

Her er en hjemmeside fra Leo Peter

http://www.ladywear.bigguyxl.com/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-05 19:47

Eller her:
http://www.ladywear.com/
Det er jo ikke en "lille" fabrik.....................men en del af et større firma.